Gå til innhold

Hudplager i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest 997nKsuy

Kvinne 49 år. jeg har i flere år vært plaget med sår/irritert rød hud + små blemmer. i underlivet(rundt skjeden) ikke på kjønnsleppene, men rundt. Kun der det er hår.Dette er svært plagsomt. Ble henvist til hudlege på Sykehuset Buskerud. Han mente med stor sansynlighet at dette var psoriasis, siden jeg har det på kroppen. Jeg fikk foreskrevet krem/salve, men husker ikke hva det var. Har vært i kontakt med avd. men det er ikke notert i mine papirer. Det startet med åpne sår og blemmer i rompesprekken. Disse har delvis forsvunnet. Mener det hele startet etter mange år med urinveisinfeksjoner og langvarige behandlinger med penecelin. Fikk rundt samme tid ny partner, han har også til tider klaget over rød/sår og tørr hud (under penis)på testikklene. Har lest litt på nettet, hva det kunne stå om slikt. Der kunne jeg lese INVERS PSORIASIS: Det sto noe om Candida albicans-gjærsopp. Symptomene det sto om der kunne ligne? Det kunne taes skrapeprøve? Før jeg tar kontakt med fastlegen min for henvisning til spesialist, ønsker jeg om mulig å få et svar på om det kan være dette? Kan du event. anbefale noen form for behandling, om det skulle være psoriasis. Dette plager meg utrolig mye, både i det daglige og så ødelegger det veldig seksuallivet. Håper på et positivt svar som gjør at jeg kan få hjelp. Håper dette er nok opplysninger. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304261-hudplager-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...