Gå til innhold

Sex-senvirkning

Anbefalte innlegg

Gjest Sensodyne

Jeg har et svært delikat problem. Jeg nærmer meg 50. Da jeg var 16, hadde jeg en kjæreste som gjerne ville prøve anal-sex. Jeg gikk med på dette, og det skjedde ca 4 eller 5 ganger. For noen år siden, oppdaget jeg at jeg ikke er helt luft-tett. Jeg lurer på om dette kan være årsaken, og om det er noe å gjøre med det. Det er et veldig lite hyggelig problem. Jeg forstår at det ikke behøver å være dette som er årsaken, siden jeg vet om andre som har dette problemet av andre årsaker. Uansett årsak til mitt problem, er jeg veldig interressert i om det finnes en løsning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304280-sex-senvirkning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Dine erfaringer fra så langt tilbake er neppe årsaken til dine problemer i dag. Jeg vil heller tro du trenger å stramme opp bekkenbunnsmusklene. De ligger som et 8-tall rundt kjønn og anus og trenger trening. Når disse musklene er utrente kan du risikere intkontinens (urinlekkasje). dårlig utbytte av sex og manglende orgasmer.

Disse musklene trener du ved knipeøvelser. Oppskrift for hvordan disse utføres har jeg gitt mange ganger. Ta et søk på DOL så finner du nok hvordan du går fram.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304280-sex-senvirkning/#findComment-2471413
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...