Gå til innhold

Sykdom eller depresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest sliten og bare 30 år..

Jeg er så tung om dagen, men ikke hele tiden, helst bare når jeg sitter å brubler alene.

Dette begynte med at jeg mistet god-formen min rundt juletider, fra å være energisk og glad ble jeg a-sosial og veldig slapp å uggen.

Jeg kjennes syk ut, selv om jeg sikkert ikke er det, er vanvittig trøtt, konstant hodepine, helt gele i beina om jeg prøver på noe fysisk aktivitet.

Det bør nevnes at jeg egentlig er veldig glad i å trene, og når jeg har opplevd å bli litt slapp på våren tidligere har jeg økt treningen, dette har vært en suksess år etter år.

Men nå har jeg rett å slett ikke overskudd, jeg sliter med å å i butikken, blir så sliten av det, prøver jeg meg på noe fysisk er det umulig å holde seg våken etterpå, sovner omtrent stående da.

Er dette en depresjon eller er det sykdom?

Jeg har også fått problemer med veldig hard mage, og jeg spiser svisker, fiber, yoghurt og drikker masse vann uten at det hjelper noe særlig, dette har jeg aldri opplevd før.

Bare til opplysning så er jeg ikke gravid!

Kan egentlig ikke skjønne at jeg kan være deprimert, selv om ting har vært lite givende etter jul har det kommet av at jeg mistet formen tror jeg, og ikke omvendt, men nå er jeg rimelig deperat etter å finne meg selv igjen, og det er nok di i rundt meg også.

Tar vitaminer og jernlageret tror jeg er ok!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304335-sykdom-eller-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Psyk av alt

Det kan høres ut som en depresjon...?

Men. Jeg hanglet i måneder. Regnet m at det var psykisk. Det viste seg derimot at jeg hadde mycoplasma lungebetennelse. Den hadde ligget og ulmet lenge. Snart ferdig med penecillin kur nå. Merker at jeg er i bedre form enn på veldig lenge.

Bare et lite tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...