Gjest Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg er en jente på 16 år. Jeg er aktiv og trener fotball 5-6 ganger i uken. Før sommerferien 07 ble jeg kastet av en hest og fikk kraftig hjernerystelse, brukket krageben og skjevheter i nakke+rygg. Jeg startet med å få hodepine ca en gang i uka etter sommerferien, også ble det oftere etter hvert som mnd. gikk! Jeg startet hos kiropraktor i novemder, og går nå regelmessig til fysioterapeut. Men det jeg ikke skjønner, er at perioder er jeg helt frisk, og har bare hodepine når jeg har stresset for mye. Og andre perioder kan jeg ha hodepine i over 2 uker i strekk. Dette går veldig inn på meg, og jeg får depresjoner når det er på som verst. Mamma hadde migrene når hun var på min alder. Så det jeg lurer på er om hva jeg kan gjøre, og om du vet hva slags hodepine dette er? Jeg har vært til lege, men hun henvendte meg bare videre til fysioterapeut. Føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Dette går ut over min hverdag, og skole for all del! Jeg går nå i 10. klasse og har noen viktige mnd. forann meg. Men mange prøver har gått dårlig, fordi jeg får konsentrasjonsproblemer når jeg har hodepine. Jeg vil bare ha de karakterene jeg fortjener! MHV L takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304397-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.