Gjest Shira :o) Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Etter mye om og men, tull og jakt på en ikke-eksisterendes nyrestein siden i sommer, som egentlig var blokkering i urinlederen er nå urinlederen operert, og jeg er hjemme igjen. Det har gått helt etter boka mtp operasjonen og smertelindring ) Epidural er en knall oppfinnelse, virkelig. Jeg var tydligvis øksemorder eller noe i mitt forrige liv, siden jeg sjelden kan gjøre noe uten komplikasjoner ;o) Denne gangen var det infeksjon. Ble lagt inn for 2 uker siden, fin form, blodprøver som var perfekte. Så ble jeg litt uggen, 3 timer etterpå lå jeg strak, crp i galopperendes fart, 40 i feber og frostrier. Flaks hadde jeg da, siden jeg var allerede innlagt. De valgte og gjennomføre operasjonen mandagen (innlagt fredag) allikevel. Den var vellykket, men kroppen var nedkjørt og crp krøp til over 300. Puls og blodtrykk var lavt, men jeg er så seig og sta at det gikk fint ) Måtte være på Riksen i 2 uker, kom hjem i kveld. De ville ikke sende meg hjem før de var sikre på at alt var bra, egentlig skulle jeg være til mandag, men hadde så hjemlengsel. All honnør til Riksen og uroavdelingen der! Flotte ansatte! Jeg har blitt så påpasset, fulgt så godt opp, alle gledet seg med meg mens jeg sakte men sikkert ble bedre for hver dag som gikk. Fantastiske leger som stikker innom bare for og høre om jeg har det bra. Flott gjeng! Nå var det deilig og komme hjem, savnet mann og barn, bikkje, pc, bad og seng. Og jeg er så sulten, gleder meg til å spise det jeg har lyst på ;o) Smertemessig har det gått helt etter boka. Før første gang har jeg kommet hjem uten smerter i mageområdet. Kroppen hyler sånn ellers, men det er ikke så nøye, det er jeg vant med, men operasjonssmerter er borte vekk ) Så er det så deilig sol ute om dagene ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Godt du er på beina igjen, det høres ut som en heftig runde. Nyt sola! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Åh, så godt å høre! Har kikket etter deg i det siste, så det var godt å se "livstegn". :-) Tøffe tak du gjennomgår, men jammen er du flink til å se lyst på det. Spis og kos deg med mann og barn (og bikkje, for den del!) - og så krysser vi fingrene for at alt er i orden nå! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Godt du er på beina igjen, det høres ut som en heftig runde. Nyt sola! Heftige runder klarer jeg, bare jeg lander på beina ) Jeg nyter sola. Jeg var så skral den ene dagen, krøka meg ut i sola på en benk og spiste saftis, det gjorde susen og humøret kom tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Åh, så godt å høre! Har kikket etter deg i det siste, så det var godt å se "livstegn". :-) Tøffe tak du gjennomgår, men jammen er du flink til å se lyst på det. Spis og kos deg med mann og barn (og bikkje, for den del!) - og så krysser vi fingrene for at alt er i orden nå! :-) Lyst på ting må jeg bare, ellers tror jeg ikke jeg, mann, barn og bikkja hadde holdt ut ;o) Bikkja var overlykkelig for at jeg var hjemme, he he jeg har vel skjemt henne bort siden jeg og hun er hjemme hele dagen. Godt og vite at jeg var savnet ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1208556848' post='3855027] Lyst på ting må jeg bare, ellers tror jeg ikke jeg, mann, barn og bikkja hadde holdt ut ;o) Bikkja var overlykkelig for at jeg var hjemme, he he jeg har vel skjemt henne bort siden jeg og hun er hjemme hele dagen. Godt og vite at jeg var savnet ) Det var du absolutt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det var du absolutt! :-) ) *klem* Det er et stort minus at det ikke er trådløst nett på avdelingene, dagene hadde jo gått så mye fortere hadde jeg kunne være her inne. Er nett nede i kantina, men det er for langt og gå i perioder, dessuten var pcèn for tung til at jeg hadde kunnet bære den med meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2469772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei på deg! Er du endelig ferdig med de lederene dine nå? Godt å høre du har det fint etter forholdene og visse komplikasjoner. Og virkelig hyggelig å se deg på DOL igjen =)) Håper du slipper mer trøbbel, operasjoner og komplikasjoner nå da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei på deg! Er du endelig ferdig med de lederene dine nå? Godt å høre du har det fint etter forholdene og visse komplikasjoner. Og virkelig hyggelig å se deg på DOL igjen =)) Håper du slipper mer trøbbel, operasjoner og komplikasjoner nå da.. Hei. Ja nå skal ledere være i tipp topp stand! *jippi* Skal innom om ca 2 uker og sjekke hvordan det ser ut da, sånn just in case, og fjerne kateter som jeg har inne nå. Jeg er i fin form, men akkurat nå nyser jeg så fælt, litt slitsomt med operasjonarret på magen, for det er sinnsykt vondt og nyse. Var det i mai du skulle på Riksen? Hodet mitt fungerer ikke i kveld, blitt så forkjøla, jeg har nok sittet for mye ute og sikkert fått trekk eller noe på meg. I følge mormora mi er trekk skumle greier, svært så skumle saker ;o) (hun er redd alt mulig *s*) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1208984763' post='3858653] Hei. Ja nå skal ledere være i tipp topp stand! *jippi* Skal innom om ca 2 uker og sjekke hvordan det ser ut da, sånn just in case, og fjerne kateter som jeg har inne nå. Jeg er i fin form, men akkurat nå nyser jeg så fælt, litt slitsomt med operasjonarret på magen, for det er sinnsykt vondt og nyse. Var det i mai du skulle på Riksen? Hodet mitt fungerer ikke i kveld, blitt så forkjøla, jeg har nok sittet for mye ute og sikkert fått trekk eller noe på meg. I følge mormora mi er trekk skumle greier, svært så skumle saker ;o) (hun er redd alt mulig *s*) hehe.. de pleier å være sånn de bestemødrene =)) Ja, jeg skal innlegges i slutten av mai. Men, skal ned til en undersøkelse om ca 2 uker =) kanskje vi treffes i korridorene et sted.. hehe.. Må nyse forsiktig nå da, så du ikke får så innmari vondt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe.. de pleier å være sånn de bestemødrene =)) Ja, jeg skal innlegges i slutten av mai. Men, skal ned til en undersøkelse om ca 2 uker =) kanskje vi treffes i korridorene et sted.. hehe.. Må nyse forsiktig nå da, så du ikke får så innmari vondt :-) Ja det skal du se, at vi passerer i glassgata. ;o) Jeg vet ikke enda om jeg skal poliklinisk eller innlegges, sikkert innleggelse siden jeg skal på røntgen også. Jeg er imponert over hvor god behandling jeg fikk denne gangen, da kroppen ble nedkjørt pga infeksjon, så stilte de opp med en gang. Jeg ble så godt påpassa. Når jeg nyser så høres det ut som løvebrøl ;o) Nå er jeg begynt og hoste også. Det går nok snart over, jeg er nok sikkert bare kjempemottaklig for alt mulig nå. Såret gror for hver dag, og jeg har hatt minimalt med smerter etter hjemkomst denne gangen. Hvordan går det sånn ellers med deg da? Jeg savnet Dol da jeg var borte, får jo ikke snakket eller fulgt med dere om dere har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1209015840' post='3858709] Ja det skal du se, at vi passerer i glassgata. ;o) Jeg vet ikke enda om jeg skal poliklinisk eller innlegges, sikkert innleggelse siden jeg skal på røntgen også. Jeg er imponert over hvor god behandling jeg fikk denne gangen, da kroppen ble nedkjørt pga infeksjon, så stilte de opp med en gang. Jeg ble så godt påpassa. Når jeg nyser så høres det ut som løvebrøl ;o) Nå er jeg begynt og hoste også. Det går nok snart over, jeg er nok sikkert bare kjempemottaklig for alt mulig nå. Såret gror for hver dag, og jeg har hatt minimalt med smerter etter hjemkomst denne gangen. Hvordan går det sånn ellers med deg da? Jeg savnet Dol da jeg var borte, får jo ikke snakket eller fulgt med dere om dere har det bra. Jeg skal ta den PET-scan. Har aldri vært på Riksen før, så jeg er spent på om jeg finner frem. hehe... Ellers så har jeg det sånn passe bra =) nyter fineværsdagene fullt ut og biter sammen tenna =)) Fikk litt komplikasjoner i det benet som jeg sliter med, så nå går jeg å venter på prøvesvarene for å finne ut om legen min har rett =/ Skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg skal ta den PET-scan. Har aldri vært på Riksen før, så jeg er spent på om jeg finner frem. hehe... Ellers så har jeg det sånn passe bra =) nyter fineværsdagene fullt ut og biter sammen tenna =)) Fikk litt komplikasjoner i det benet som jeg sliter med, så nå går jeg å venter på prøvesvarene for å finne ut om legen min har rett =/ Skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid. Ventetid, det er noe av det verste. Dessverre er det ventetid på det meste. Å, PET-maskina, den er de stolte av, med god grunn ) Flere av av dem som jobber på nukleær, hvor jeg tar GFR og renografier (nyretester) jobber med den, hyggelige folk ) GFR tar 3-4 timer, så jeg har hatt god tid til å prate med dem ;o) Du finner fram, bare spør i resepsjonen som er rett ved siden av inngangsdøra. Det står også på inngangene langs glassgata hva de heter, A, B, osv, og det henger skilt med hva som finnes i de forskjellige inngangene. Håper du snart får prøveresultatene dine! Og at svarene er levelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1209031464' post='3858908] Ventetid, det er noe av det verste. Dessverre er det ventetid på det meste. Å, PET-maskina, den er de stolte av, med god grunn ) Flere av av dem som jobber på nukleær, hvor jeg tar GFR og renografier (nyretester) jobber med den, hyggelige folk ) GFR tar 3-4 timer, så jeg har hatt god tid til å prate med dem ;o) Du finner fram, bare spør i resepsjonen som er rett ved siden av inngangsdøra. Det står også på inngangene langs glassgata hva de heter, A, B, osv, og det henger skilt med hva som finnes i de forskjellige inngangene. Håper du snart får prøveresultatene dine! Og at svarene er levelige. hehe.. ja det er jo den eneste PET-scan i Norge, så jeg skjønner godt de er stolt av den. =)) Er så godt å høre deg skryte av de. Blir så mye roligere og gleder meg mer og mer til å få komme ned =) Pleier å si til familien min også, at der er ei på DOL som skryter Riksen oppi skyene, så det her skal nok gå bra. De finner nok ut av det. Så da puster de også lettet ut.. hehe Og stor jubel var det også i går da jeg fikk innkalling til PET-scan... Den har jeg snakket om lenge, så hele fammen var i ekstase =) Skal du ta den undersøkelsen om ca. 2 uker da? Kanskje vi skal inn samme dag...?... hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe.. ja det er jo den eneste PET-scan i Norge, så jeg skjønner godt de er stolt av den. =)) Er så godt å høre deg skryte av de. Blir så mye roligere og gleder meg mer og mer til å få komme ned =) Pleier å si til familien min også, at der er ei på DOL som skryter Riksen oppi skyene, så det her skal nok gå bra. De finner nok ut av det. Så da puster de også lettet ut.. hehe Og stor jubel var det også i går da jeg fikk innkalling til PET-scan... Den har jeg snakket om lenge, så hele fammen var i ekstase =) Skal du ta den undersøkelsen om ca. 2 uker da? Kanskje vi skal inn samme dag...?... hehe Jeg er i allefall superfornøyd ) Men, nå er jeg blitt en gammel traver, så jeg kjenner jo mer dem som er jobb rundt meg. I starter er man jo alltid litt mer nervøs. Og, ikke minst vet jeg hvem jeg skal unngå, ikke mange, men det er ei jeg ikke takler og skygger unna. Slik er det nok alle plasser. Jeg tror en del av grunnen til at jeg er så fornøyd, er at jeg nå har vært en del på sykehusene her hjemme, og det er som natt og dag. Jeg skal ikke teste nyrene mine denne gangen, jeg skal ta røntgen for og sjekke at den opererte urinlederen fungerer fint, sikkert urografi jeg skal ta, jeg er ikke helt sikker. Da er jeg i samme etasje som deg, men lengre borti gangene. Det flott at de har fått PET-maskin, og at den brukes flittig. Når jeg tenker tilbake på årene på Riksen, så slår det meg at alle undersøkelser blir gjort, her hjemme så utsetter de alt mulig, og det er ikke en selvfølge at jeg i det hele tatt får undersøkelser. Jeg har hatt mine "downs" i denne perioden også, ofte pga at jeg er uenige med assistentlegene sine uttalelser. Og, jeg synes ting tok tid og at de kjørte rovdrift på kroppen min. Nå i ettertid ser jeg at de forsøkte bare alt som var og forsøke, og at det egentlig gikk slag i slag. Den dagen operasjonen som var siste utvei, var ett faktum, den dagen innså jeg at jeg var glad for at jeg hadde prøvd alt de foreslo. Men det er dette med at ting tar tid da, og kan sjelden knipset bort. Det er en utfordring og lære seg og takle. Jeg kan være svært så utålmodig *rødme* Som så og si alltid i helsevesenet, må vi pasienter stå på selv. Dessverre, men slik er det jo bare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1209033334' post='3858935] Jeg er i allefall superfornøyd ) Men, nå er jeg blitt en gammel traver, så jeg kjenner jo mer dem som er jobb rundt meg. I starter er man jo alltid litt mer nervøs. Og, ikke minst vet jeg hvem jeg skal unngå, ikke mange, men det er ei jeg ikke takler og skygger unna. Slik er det nok alle plasser. Jeg tror en del av grunnen til at jeg er så fornøyd, er at jeg nå har vært en del på sykehusene her hjemme, og det er som natt og dag. Jeg skal ikke teste nyrene mine denne gangen, jeg skal ta røntgen for og sjekke at den opererte urinlederen fungerer fint, sikkert urografi jeg skal ta, jeg er ikke helt sikker. Da er jeg i samme etasje som deg, men lengre borti gangene. Det flott at de har fått PET-maskin, og at den brukes flittig. Når jeg tenker tilbake på årene på Riksen, så slår det meg at alle undersøkelser blir gjort, her hjemme så utsetter de alt mulig, og det er ikke en selvfølge at jeg i det hele tatt får undersøkelser. Jeg har hatt mine "downs" i denne perioden også, ofte pga at jeg er uenige med assistentlegene sine uttalelser. Og, jeg synes ting tok tid og at de kjørte rovdrift på kroppen min. Nå i ettertid ser jeg at de forsøkte bare alt som var og forsøke, og at det egentlig gikk slag i slag. Den dagen operasjonen som var siste utvei, var ett faktum, den dagen innså jeg at jeg var glad for at jeg hadde prøvd alt de foreslo. Men det er dette med at ting tar tid da, og kan sjelden knipset bort. Det er en utfordring og lære seg og takle. Jeg kan være svært så utålmodig *rødme* Som så og si alltid i helsevesenet, må vi pasienter stå på selv. Dessverre, men slik er det jo bare. Ja, jeg har også hatt diverse opplevelser med forskjellige sykehus. Hadde litt blandet følelse ang. mitt lokale sykehus, men da jeg kom til det andre sykehuset jeg var på i fjor, så tenkte jeg. Jøss, mitt lokale var jo veldig bra i forhold til dette. Hadde de bare hatt den avd. jeg trengte. Jeg er så innmari dårlig på å kreve undersøkelser osv, jeg er mer sånn at jeg hinter litt.. Eks. da assistent legen sa jeg ikke hadde noen nevrologiske utfall, så har jeg epikrise fra spesialist i nevrologi som sier der er utfall på alle tester. Hmm.. så da hintet jeg at det kanskje kunne hjelpe å se på de papirene.. Det var jo for at de ikke skulle grave sin egen grav. Men, det greide de jaggu fint alikavel.. hehe... Men, nå vet jeg at den PET-scan er den undersøkelsen som faktisk kan avsløre min mystiske helse. Jeg er overbevist om at de vil finne skadene som gjemmer seg under huden. Om den forklarer hvorfor benet plutselig streiket og om det er mulig å fikse, det får bli et annet spm. Men, jeg vil iallefall få noen svar og kanskje de greier å sette en diagnose også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, jeg har også hatt diverse opplevelser med forskjellige sykehus. Hadde litt blandet følelse ang. mitt lokale sykehus, men da jeg kom til det andre sykehuset jeg var på i fjor, så tenkte jeg. Jøss, mitt lokale var jo veldig bra i forhold til dette. Hadde de bare hatt den avd. jeg trengte. Jeg er så innmari dårlig på å kreve undersøkelser osv, jeg er mer sånn at jeg hinter litt.. Eks. da assistent legen sa jeg ikke hadde noen nevrologiske utfall, så har jeg epikrise fra spesialist i nevrologi som sier der er utfall på alle tester. Hmm.. så da hintet jeg at det kanskje kunne hjelpe å se på de papirene.. Det var jo for at de ikke skulle grave sin egen grav. Men, det greide de jaggu fint alikavel.. hehe... Men, nå vet jeg at den PET-scan er den undersøkelsen som faktisk kan avsløre min mystiske helse. Jeg er overbevist om at de vil finne skadene som gjemmer seg under huden. Om den forklarer hvorfor benet plutselig streiket og om det er mulig å fikse, det får bli et annet spm. Men, jeg vil iallefall få noen svar og kanskje de greier å sette en diagnose også. Jeg har sakte, men sikkert lært meg og være mer konkret i hva jeg vil. Enda kan jeg vippes av pinnen, men jeg skriver ned på forhånd hva jeg vil/ønsker og lurer på. Bare det og få en diagnose er enklere, da er det noe konkret og forholde seg til, så kan det taes derifra. Ønsket er jo såklart at det kan være en behandling for det. Jeg ønsker lykke lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1209034930' post='3858964] Jeg har sakte, men sikkert lært meg og være mer konkret i hva jeg vil. Enda kan jeg vippes av pinnen, men jeg skriver ned på forhånd hva jeg vil/ønsker og lurer på. Bare det og få en diagnose er enklere, da er det noe konkret og forholde seg til, så kan det taes derifra. Ønsket er jo såklart at det kan være en behandling for det. Jeg ønsker lykke lykke til! Tusen takk for d =) Tror jeg skal bli litt flinkere til å skrive ned jeg også. =) Nå skal jeg ut å brune kroppen litt =) Vi chattes =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tusen takk for d =) Tror jeg skal bli litt flinkere til å skrive ned jeg også. =) Nå skal jeg ut å brune kroppen litt =) Vi chattes =) Skriv ned stikkord på en lapp, og ha med. Det er det lureste jeg noen gang startet med. Skal jeg ringe lege e.l så har jeg stikkordene foran meg ) Skal ut i sola litt jeg også, det er så deilig! Ha en fin dag ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304407-da-var-ogs%C3%A5-denne-kneika-overst%C3%A5tt/#findComment-2473689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.