Gå til innhold

Mann: Impotent etter at "trådene" er kuttet?

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

Jeg og kona har nå fire barn, og jeg lurer på om jeg skal foreta inngrepet nedentil for at vi ikke får barn 5 og 6... Det jeg lurer på er om det er den minste mulighet for at jeg kan bli impotent som følge av inngrepet. Jeg vil gjerne ta vare på min eve til å få "en stiv en"...;-)

Noen som vet dette?

Fortsetter under...

Det har jeg aldri hørt om. Dette er en ukomplisert operasjon som er veldig vanlig idag. Du har ingen grunn til å bekymre deg, Hadde noen blitt impotent av denne operasjonen, så hadde det vært slått opp å førstesida av VG for lenge siden ;-)

Gjest Det er ikke noe farlig

Nei, det skal ikke ha noen innvirkning på annet enn evnen til å spre fruktbar sæd.

De menn som får problemer etterpå gjør det av psykiske grunner. De takler alikavel ikke at sæden ikke er fruktbar, de lager selv til for mye styr rundt inngrepet.

Så det skjer at noen får problemer etterpå, men det er som sakt gjerne av psykiske grunner, så det kan behandles. Og er du godt gjennomtenkt på dette så er faren for at slikt skal skje deg svært liten.

Ingen ting skal forandre seg etter et slikt inngrep. Du får en like stiv, like ofte. Orgasmene er like, sædveske kommer ut ved utløsning. Eneste forskjellen er at sædvesken nå ikke inneholder fruktbare sædceller. (det er mye væske ol i sæden som kommer ut så denne forsvinner altså heller ikke etter dette inngrepet)

Jeg kjenner flere som har gjort dette og alt har vært helt bra etterpå.

AneM1365380603

Det går som regel kjempebra. Mannen min steriliserte seg for 1 år siden hos spesialist. Jeg anbefaler deg det samme. Han hadde ingen problemer etterpå. Jeg var med han, og alt var over på noen min. Han kjente kun litt ubehag da bedøvelsen ble satt. Han er ikke mindre viril enn han var, for å si det sånn ;)

Det har jeg aldri hørt om.

Kjenner et par som har gjort dette og etter som jeg skjønner så har ikke dette vært noe tema i det hele tatt. Men når det er sagt, så er det ikke sikkert at de hadde sagt noe heller da, men etter som jeg har skjønt på konene deres så funker det veldig bra:-)

Det har jeg aldri hørt om. Dette er en ukomplisert operasjon som er veldig vanlig idag. Du har ingen grunn til å bekymre deg.

Oprasjonen er enkel, du kan følge med selv når legen kutter strengen. Litt ømt i etterkant pluss at du må følge litt med på renhold osv.

Du vil sansynligvis som de fleste bli ennå mere aktiv og lysten etter operasjonen, det kan virkelig ta av og bli ennå bedre og heftigere enn før. Stivheten er som før, kanskje ennå bedre. eneste forutsetningen er vel at du ikke får / skaper deg psykiske problemmer av inngrepet.Inngrepet er å anbefale.

Annonse

Gjest Silver Fairy

Det har jeg aldri hørt om.

Kjenner et par som har gjort dette og etter som jeg skjønner så har ikke dette vært noe tema i det hele tatt. Men når det er sagt, så er det ikke sikkert at de hadde sagt noe heller da, men etter som jeg har skjønt på konene deres så funker det veldig bra:-)

''men etter som jeg har skjønt på konene deres så funker det veldig bra:-)''

Så det er ikke bare her inne du diskuterer sex med damene... ;-)

Bare en mann

Jeg fikk kuttet sædlederne i august og alt funker som det skal. Stivheten er akkurat som før. Og det er akkurat like godt når det går som før. Og vi trenger ikke være bekymret for flere smårollinger. Men man må være bestemt for å ta dette inngrepet. Å hvor deilig det er å slippe denne hersens fomlingen med kondom... At det er helt smertefritt opplevde nu ikke jeg, jeg merket gudt at de var å rotet i påsan min. Men det var nu en halv time det sto på så var det over. Også var jeg hoven i noen dager etterpå. Men det var absolut verdt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...