Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest zimbato

Skulle føde på vanlig måte og presset i noen timer, uten resultat... så det endte med at jeg måtte ta keisersnitt. Har merket i etterkant to ting. Det ene er at bekkenet mitt nå er beinere enn før, før hadde jeg litt bakovervendt bekken, slik at jeg fikk litt vondt i ryggen om jeg lå på rygg, nå er det liksom blitt korrigert? Er det pga pressriene,at jeg har presset på plass noe? Hm en ting til jeg har merket, jeg har siden jeg var liten hatt en forstørret lymfeknute på halsen, men nå etter fødselen er den plutselig borte!!!

Så var det problemet da, når jeg ligger lenge på en side, høyre eller venstre får jeg vondt i foten, nedover fra låret og til leggen, kjennes ut som om foten visner vekk... Kan det ha noe med bekkenet å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304423-vondt-i-bein-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest zimbato

Det høres jo ut som om bekkenet har forskjøvet seg litt, og at i visse stillinger så får du klem på isjas-nerven som stråler nedover benet.

Jeg ville gått til legen for å få det undersøkt.

Jeg skal til røntgen av bekkenet snart for å sjekke hvorfor babyen ikke kom lenger ned i fødselskanalen, i tilfelle det var pga skjevt eller trangt bekken, så da kan de kanskje se om det er blitt noen skade fra fødselen og?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...