Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal nå ved mensstart begynne med Yasmin p- piller. Dette er første gang jeg tar p- piller og jeg er usikker. Disse skal jeg ta i 21 dager før jeg tar 7 dager opphold. Er det mulig å utsette menstruasjonsperioden allerede første gangen? Jeg ønsker å utsette den en stund da jeg skal på ferie uken jeg da ville få opphold. Skal jeg da i stedet for å ta opphold 7 dager fortsette på neste brett med en gang og så ta opphold når jeg vil at mensen skal komme??? Slik at jeg nå ved første gang tar p- pillen sammenhengende i 32 dager i strekk???? og ikke 21 dager som beskrevet??? Eller kan jeg ikke ta så lang periode uten å ha opphold for en mensperiode? Vil jeg være beskyttet mot graviditet alle disse dagene? Håper jeg kan få svar på dette:)da jeg er veldig usikker. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30448-usikker-og-skal-begynne-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...