Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frickan

Heisann. Jeg er ei jente på snart 25 år. Jeg er 172ca høy og veier 55 kg. Jeg har alltid vært slank , og det jeg veier nå er det meste jeg noen gang har veid og det er stabilt. Jeg sluttet på p-pillen yasmine i april i fjor etter 4 års bruk, med et ønske om å bli gravid. Dette har da ikke skjedd. Jeg har hatt mens 4 ganger siden jeg sluttet på pilla, juni , august, november og januar.( Før jeg beynte på pilla var mensen ganske regelmessig, med noen få sjeldne unntak). Jeg oppsøkte min fastlege i mars i år og hun henviste meg til gynekolog. Hvor jeg var til undersøkelse for 4 dager siden med ultralyd og full pakke. Hun fant ikke noe galt med meg på den måten,men hun satte meg på en tablett kur med provera. Jeg skal ta 1 tablett daglig i 12 dager, vente til jeg får mens, så telle 14 dager fram fra første mens dag og begynne på en ny runde fra starten av.. dette skulle gjentas i 3 perioder. Vil dette hjelpe meg å bli gravid?? står i pakningsvedlegget at provera ikke bør tas i forbindelse med graviditet, er det da noe lurt å gå på disse tablettene siden jeg prøver å bli gravid?? Jeg tok også noen blodprøver hos fastlegen min, hvor den ene slo ut på stoffskiftet.Det så ut til at jeg hadde lavt stoffskifte. Jeg ble kallt opp igjen og måtte ta noen nye blodprøver som jeg venter svar på. Har dette noe innvirking på det å bli gravid?? Takk for svar. Mhv. Ariana

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304519-er-dette-rett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...