Gjest anonym jente ! Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hei. jeg er en jente på 19 år, som har veldig store mensen smerter de første to dagene, og dagen før mensen. smertene har blitt litt større de siste årene, men også gått litt opp og ned, noen ganger er det så ekstremt at jeg kan ligge på baderomsgulvet å gråte i flere timer, jeg tar ganske masse smerestillende, men i det siste har jeg blitt kvalm av de smertestillende tablettene. jeg har vert hos gynekolog og hun så noe i livmoren min som kunne være enten en muskelknute eller noe på P (har glemt hva det het) som var 1 cm i diameter. skal tilbake 5 dag mens for å se om det fortsatt er der. hvis det ikke er borte må jeg kanskje opperere, hvordan oppererer de? trenger jeg det? er det derfor jeg har så vondt? er det farlig? kan jeg være steril? som du kanskje skjønner tenker jeg mye på dette! og jeg er ganske nervøs.. håper jeg kan få svar på noe av det jeg lurer på. - takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304526-store-mens-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.