Gå til innhold

Hvordan kjønnsykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei hei :) Jeg er en gutt på 18 år. Jeg vil fortelle deg om en liten episode som har skjedd meg, som jeg er veldig bekymret for. Det har seg sånn at jeg var på en fest, drakk nesten 0.7 L med rein sprit. Dagen etter våknet jeg med en veldig sår penis, stram forhud og veldig tørr, akkurat som om den flasset. Pungen var hoven og veldig vond, og det så ut som om det var død hud som lå utenpå, fuktig hud. det var ikke hele pungen, bare helt nederst ved penis og et lite område rundt der. Kan det ha noe med sprit å gjøre? For jeg har fortsatt stram forhud, og glans er veldig rød, samt med forhuden innen for det som dekker glans. Jeg var og testet meg på helsestasjonen, de sa jeg skulle få tilbakesvar hvis jeg hadde noen symptomer for klamyda, jeg hørte ingenting. Så jeg lurer på hva det kan være? Jeg hadde samleie seinest 2-3 uker før dette skjedde. Jeg har nå hatt en kjæreste i nesten en måned, hatt ubeskyttet sex, og henne har ikke merket noe. Helt til i dag, når jeg kom i henne. Hun sa det svei og var veldig ubehagelig. Jeg vet jo ikke om det var pga. meg det svei for kjæresten min, men jeg blir veldig "redd". Så det jeg lurer på er om du kanskje kunne tenke deg hva dette kan være? Og kanskje gi meg noen tips om hvilke og hvordan tester jeg må gå igjennom for å få skjekket det helt ordentlig. Med Vennlig Hilsen Kristoffer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304542-hvordan-kj%C3%B8nnsykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...