Gå til innhold

SEX på første date-hva tenker dere

Anbefalte innlegg

Gjest Marius88

Hei møtte en jente på nettet for litt over 2 uker siden. På lørdag hadde vi vår første date. Foreldrene mine var ikke hjemme, det ble til at hun overnattet og vi hadde sex på våres første date. Vi var begge med på det og var begge klar for det. Har bare vært sammen med en før vi var tilgjengjeld sammen i 5,5år og vi hadde ikke sex på første date.

Er det normalt å ha sex på første date? I dette tilfelle var det også første gang hun hadde sex. Ellers var det en vellykket date. Hva tenker dere er litt forvirret i hue nå og i morgen skal jeg møte hun

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Babette

4

• Lillemus

3

• Sepe

3

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor er du forvirret? Er det fordi du selv hadde sex på første daten og føler deg billig eller mener du har at hun er billig eller er det andre tanker du har?

Dere er i så måte like gode for å si det sånn.

Det er i alle fall ikke unormalt å ha sex på første daten har jeg skjønt.

''Er det normalt å ha sex på første date?''

Ja, det er ihvertfall ikke unormalt. Jeg synes ikke dette er avgjørende for om forholdet er liv laga eller ikke.

''Ellers var det en vellykket date.''

?? Regnes ikke "sex på første date" som vellykket, eller hva mener du?

Gjest Marius88

Jeg tenker at dere hadde det fint, likte hverandre og handlet deretter. Så lenge dere begge koste dere og var komfortabel med å ha sex, så er det jo bare fint.

Dere har nok god kjemi :)

For det første har bare vært sammen med en dame før vi var begge 14år og da tok det 4 mnd før vi gikk til sengs med hverandre vi var sammen i 5,5år før det ble slutt for 6 mnd siden. Så for meg er dette noe nytt at det går så raskt. Ingen av oss var billige, eller vi var i like stor grad like billige begge. Men jeg var litt overrasket at hun ble med på siden det var første gang hun hadde sex. Det kan være en velykket date uten at en har sex.

Annonse

Gjest Hærlig å være ung

For det første har bare vært sammen med en dame før vi var begge 14år og da tok det 4 mnd før vi gikk til sengs med hverandre vi var sammen i 5,5år før det ble slutt for 6 mnd siden. Så for meg er dette noe nytt at det går så raskt. Ingen av oss var billige, eller vi var i like stor grad like billige begge. Men jeg var litt overrasket at hun ble med på siden det var første gang hun hadde sex. Det kan være en velykket date uten at en har sex.

Hun kan jo ikke kalles billig uansett da, siden det var første gangen for henne. Og som du sier, da var dere jo like billige begge to.

Hvordan folk ser på det å ha sex på første daten er så forskjellig. Noen synes at vi skal være så frie nå at det skal gå ann for både menn og kvinner uten problem. Mange ser det slik.

Andre synes at det er billig både for menn og kvinner å ha sex såpass fort, og aller mest kvinnene da.

Du vil aldri få kun et svar på et slikt spørsmål.

Det viktige er hva du synes inni deg, hvordan dere føler og ser på dette her, hvordan dere oppfatter hverandre og hverandres oppførsel.

Hvis hun har sex på første daten med deg så kan hun kanskje ha hatt et godt øye til deg lenge. Hun kan kanskje ha falt pladask for deg. Hun kan ha hatt lyst til å miste jomfrudommen og synes du var en god kandidat til det osv. osv.

Spør henne, men vei ordene dine godt før du lar de få lyd. Dårlig gjennomtenkte ord kan ofte såre veldig.

Lykke til på en date nr. to da :)

''Er det normalt å ha sex på første date?''

Ja, det er ihvertfall ikke unormalt. Jeg synes ikke dette er avgjørende for om forholdet er liv laga eller ikke.

''Ellers var det en vellykket date.''

?? Regnes ikke "sex på første date" som vellykket, eller hva mener du?

Første gang er første gang, vet du. Det er ikke sikkert sexen var så vellykket.

Annonse

Jeg har aldri tenkt på at vi er billige. Vi har holdt sammen i over 18 år og hadde sex første kvelden.

Gjest Marius88

Hun kan jo ikke kalles billig uansett da, siden det var første gangen for henne. Og som du sier, da var dere jo like billige begge to.

Hvordan folk ser på det å ha sex på første daten er så forskjellig. Noen synes at vi skal være så frie nå at det skal gå ann for både menn og kvinner uten problem. Mange ser det slik.

Andre synes at det er billig både for menn og kvinner å ha sex såpass fort, og aller mest kvinnene da.

Du vil aldri få kun et svar på et slikt spørsmål.

Det viktige er hva du synes inni deg, hvordan dere føler og ser på dette her, hvordan dere oppfatter hverandre og hverandres oppførsel.

Hvis hun har sex på første daten med deg så kan hun kanskje ha hatt et godt øye til deg lenge. Hun kan kanskje ha falt pladask for deg. Hun kan ha hatt lyst til å miste jomfrudommen og synes du var en god kandidat til det osv. osv.

Spør henne, men vei ordene dine godt før du lar de få lyd. Dårlig gjennomtenkte ord kan ofte såre veldig.

Lykke til på en date nr. to da :)

Takk for den WITA

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...