Gå til innhold

SEX på første date-hva tenker dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Babette

4

• Lillemus

3

• Sepe

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Marius88

Du er klar over at det er ulovlig for deg å ha sex med noen som er under 16 år?

Veit at en 20åring ble frifunnet siden han hadde sex med en 15åring iden det var frivllig og de var omtrent jevnbyrdes i alder og utvikling. Veit ikke om det er noen trøst men hun blir 16år i Juni

Gjest Marius88

Første gang er første gang, vet du. Det er ikke sikkert sexen var så vellykket.

Det var vellykket for begge parter. Hun hadde ingen jomfruhinne. Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes. Det gikk for hun 2 ganger til og vi holt på nesten 1 time. Når vi våknet om morgen ble det en omgang til med sex.

Veit at en 20åring ble frifunnet siden han hadde sex med en 15åring iden det var frivllig og de var omtrent jevnbyrdes i alder og utvikling. Veit ikke om det er noen trøst men hun blir 16år i Juni

Det er jo din vurdering.

At en 20-åring slapp unna betyr ikke at du gjør det.

Ja det er vel ikke nødvendigvis unormalt å ha sex på første date, men å ha sex etter 7 timer sammen med en jente på kun 15 år for en 20 årig beiler... ikke så sikker på om det er greit nei....

Du er 20 år gammel og burde holde deg unna små-frøene til de ihvertfall er 16 år gamle.....

Det var vellykket for begge parter. Hun hadde ingen jomfruhinne. Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes. Det gikk for hun 2 ganger til og vi holt på nesten 1 time. Når vi våknet om morgen ble det en omgang til med sex.

''Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes. Det gikk for hun 2 ganger til og vi holt på nesten 1 time. Når vi våknet om morgen ble det en omgang til med sex.''

Og hun har ikke fylt 16 enda, og dette var hennes første samleie? Jeg skal ikke påstå at hun faket, men hun må være noe bortimot en fysiologisk sensasjon. Hvordan merket du at hun fikk orgasme?

''Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes. Det gikk for hun 2 ganger til og vi holt på nesten 1 time. Når vi våknet om morgen ble det en omgang til med sex.''

Og hun har ikke fylt 16 enda, og dette var hennes første samleie? Jeg skal ikke påstå at hun faket, men hun må være noe bortimot en fysiologisk sensasjon. Hvordan merket du at hun fikk orgasme?

Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Dette høres ut til å være ren ønsketenkning...

Annonse

Mary Poppins

Hehe ja dette er nok rent ønsketenking som Lillemus sier.

Jeg er overrasket over at en 20 åring ikke vet bedre enn at den historen han kom er _svært_ lite sannsynlig.

Loven må vel vaere lik for alle

Likhet for loven betyr ikke bare at liek tilfeller skal behandles likt, men også ofte at ulike tilfeller skal behandles ulikt. Man kan ikke derfor nødvendigvis sette likhetstrekk mlm en annen sak og din, selv om enkelte ytre lett observerbare fakta er sammenfallende.

Gjest Marius88

Ja det er vel ikke nødvendigvis unormalt å ha sex på første date, men å ha sex etter 7 timer sammen med en jente på kun 15 år for en 20 årig beiler... ikke så sikker på om det er greit nei....

Du er 20 år gammel og burde holde deg unna små-frøene til de ihvertfall er 16 år gamle.....

16 År blir hun den 16. Juni

Gjest Marius88

Det snørte seg sammen i vaginaen hennes er sikker på at hun ikke faket. Hun hadde ikke jomfruhinne. Tror det var så vellykket fordi det ikke ble brukt kondom

Mary Poppins

Det snørte seg sammen i vaginaen hennes er sikker på at hun ikke faket. Hun hadde ikke jomfruhinne. Tror det var så vellykket fordi det ikke ble brukt kondom

Hehe ung og naiv ;-)

Men forresten hvis dere ikke brukte kondom så håper jeg du er sikker på at du er fri fra sykdommer, og at hun går på p-piller eller annen form for prevensjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...