Gå til innhold

SEX på første date-hva tenker dere

Anbefalte innlegg

Gjest Tuddeluen

Det var vellykket for begge parter. Hun hadde ingen jomfruhinne. Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes. Det gikk for hun 2 ganger til og vi holt på nesten 1 time. Når vi våknet om morgen ble det en omgang til med sex.

''Hun var våt og hun fikk orgasme samtidig med meg når jeg sprutet inne i den unge vaginaen hennes.''

Herregud, du er jo bare ekkel. Og selvsagt er dette en ønsketenkning. Greit at 20-åringer ikke er så smarte, men en plass går grensen.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Babette

4

• Lillemus

3

• Sepe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Marius88

Hva slags prevensjon brukte dere da?

spør engstelig mor...

Jeg er fri for kjønssykdommer har kun hatt sex med ei før og vi var begge jomfru før vi hadde sex med hverandre.

Jeg liker ikke kondom, er best uten hud mot hud. Jeg spurte hun om det var okey at vi hadde sex uten kondom. For det ville være deiligst for oss begge. fortalte samtidig at jeg hadde en angrepille til hun. Det ble også brukt seddrepende krem og hun tok angrepille rett etter at vi hadde hatt sex.

Hun går på p piller nå

Jeg er fri for kjønssykdommer har kun hatt sex med ei før og vi var begge jomfru før vi hadde sex med hverandre.

Jeg liker ikke kondom, er best uten hud mot hud. Jeg spurte hun om det var okey at vi hadde sex uten kondom. For det ville være deiligst for oss begge. fortalte samtidig at jeg hadde en angrepille til hun. Det ble også brukt seddrepende krem og hun tok angrepille rett etter at vi hadde hatt sex.

Hun går på p piller nå

Jeg må si at jeg synes du høres veldig egoistisk ut! Du skal bestemme at det er best uten kondom, for hun kan jo bare ta en angrepille etterpå?? Ikke bare-bare med angrepiller, det vet du vel? Håper intens at min datter får en mer empatisk førstegangs-elsker!

Gjest Marius88

Jeg må si at jeg synes du høres veldig egoistisk ut! Du skal bestemme at det er best uten kondom, for hun kan jo bare ta en angrepille etterpå?? Ikke bare-bare med angrepiller, det vet du vel? Håper intens at min datter får en mer empatisk førstegangs-elsker!

Takk for det komplimentet. Jeg spurte hun pent, og sa at hvis ikke så ville jeg bruke kondom. Hun fikk valget og valgte uten. Egoisme eller ikke jeg veit ikke? Vi var begge med på det. Det ble også bruk seddrepende krem

Hun går på p piller nå

Angrepiller er IKKE prevensjon! Det er nødprevensjon til bruk i akutte tilfeller der annen prevensjon har sviktet! Hadde jenta vært datteren min hadde du ligget syltynt an!

Takk for det komplimentet. Jeg spurte hun pent, og sa at hvis ikke så ville jeg bruke kondom. Hun fikk valget og valgte uten. Egoisme eller ikke jeg veit ikke? Vi var begge med på det. Det ble også bruk seddrepende krem

Hun er et barn, du er voksen! Enkelt og greit!

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...