Gjest Mann, 25 år Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har begynt å bruke et naturmiddel kalt Burdock, som skal hjelpe mot uren hud. Problemet er at etter jeg har begynt å bruke dette har jeg, uten unntak, fått hodepine rett etter orgasme når jeg har sex. Hodepinen kjennes i bakhodet/øvre del av nakken og virker sterkere jo sterkere orgasme jeg har. Hvis jeg ikke tar pillene eller det har gått lenge siden sist er alt som normalt. Jeg har lest om folk som opplever hodepine etter orgasme til vanlig og at dette ikke er farlig, men jeg lurte om det er verre siden jeg kun opplever dette ved bruk av naturmiddelet? Jeg kan selvfølgelig bare la være å bruke middelet, men jeg klarer å holde ut hodepinen for en stund ihvertfall inntil jeg ser om det fungerer, så lenge jeg ikke tar noen skade av det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304568-hodepine-etter-orgsame-pga-naturmiddel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.