Gjest Bekymret mann 24 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei. Er litt vanskelig å forklare dette her, men skal prøve. Av og til får jeg en slags ubehagelig smerte, som kan minne og stikk og stølhet i magen, lysken og testikkel. Stølhet i lysken, og ubehagelige stikk i mage og testikkel. Som nevnt over så er det noe som kommer av og til. Spesielt i perioder hvor jeg har vært satt ut med influensa eller lignende. Men også i perioder med litt stress. Jeg sliter til vanlig med mye luft i magen og løs mage. Jeg har vært å undersøkt dette med fastlege, han kjente på testiklene mine, men fant ikke noe han mente var uvanlig. Jeg ble sendt til Aker Sykehus hvor jeg tok en slags undersøkelse med kamera opp i endetarmen. Der fant de ikke noe galt. Dette var i høst. Etter dette så gikk det over, og jeg merket ikke noe før nå, altså de siste tre-fire ukene. Fastlegen sa at jeg skulle ta kontakt om dette skjedde igjen, for mulig ultralyd sjekk av testiklene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304601-ubehag-i-mage-lysk-og-testikkel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.