linnka Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har lenge vert misfornøyd med mine smale lepper og har endelig bestemt meg for å gjøre noe med problemet. Har lest mye om de forskjellige måtene å forstørre leppene på, og etter hva jeg kan se er det mest varige alternativet å transplantere fett fra ett annet sted på kroppen. Stemmer dette? Og i tilfelle: Er det, som nettsidene sier, fordelaktig å kombinere dette med fettsuging (ikke bare hente ut det man trenger, men fjerne alt når man uansett er i gang)? Jeg ønsker at fettet skal bli tatt fra magen eller midjen. Jeg tenker å foreta dette inngrepet på sommeren, og lurer på hvor lenge jeg bør vente med å reise til syden etter et slikt inngrep (fettsuging og leppeforstørrelse)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304622-fettransplantasjon-leppeforst%C3%B8rrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.