Gå til innhold

Store smerter i hælene!

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_28

Jeg har i ca 2uker vært plaget med smerter i hælene. Det er kjempevondt å sette føttene ned på golvet så jeg halter meg fremover. Dette er værst de første morgentimene og på kvelden. Om natten har jeg ligget våken pga at det verker noe helt innmari,spesielt i den venstre hælen. Når jeg trykker med hånda bak hælen,ca 3-4 opp mot baksiden av leggen,finner jeg knallvonde punkt! Det er også meget smertefullt å berøre området fra hælen mot tærne,der man er krum. Dette kom brått og plutselig! Har tidligere hatt de samme symptomene i venstre fot. Jeg tror det kan komme av mye ståing og gåing på jobb,der det er betonggulv. Men nå greier jeg snart ikke å gå ! Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304653-store-smerter-i-h%C3%A6lene/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...