Gjest Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei! Jeg er ei 34 år gammel trebarns mor (yngste barn er 5 år). Jeg har i flere år vært plaget med store og uregelmessige blødninger. I 2006 var jeg til kontroll og fikk tatt ultralyd og skylt livmora med saltvann. Da så alt normalt ut. Men blødningene har bare blitt verre. Jeg var derfor hos gynekolog på nytt for noen dager siden. Da ble det funnet ujevn/frynsete slimhinne, samt en liten "kul" eller polypp. Gynekologen tok prøve av slimhinna, og jeg er nå henvist til hysteroscopi. Jeg er bare så bekymret for at dette er noe farlig. Jeg vet at jeg er ung og ikke i risikogruppa for livmorkreft, men er veldig bekymret. Kan du berolige meg? Mvh Engstelig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304659-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-og-polypperujevn-livmorslimhinne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.