Gå til innhold

skulle utsette mensen - men fikk den i dag :-(

Anbefalte innlegg

Gjest bloody-mary

Jeg har ikke brukt p-piller på mange år, men har en eske liggende her. Men det er vel ingen mulighet til å få stoppet menstruasjonen nå når den har brutt ut? For en gangs skyld har jeg planer for det passer meget dårlig med menstruasjon :-( Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304697-skulle-utsette-mensen-men-fikk-den-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå er det nok for sent.

Men min erfaring er at mensen er fortere overstått ved bruk av tamponger enn med bind. Eller kanskje det bare føles sånn;-)

Det er min erfaring også! Men tamponger har jeg blødnigner i 2-4 dager og så trengs bare truseinnlegg 2-3 dager. Den tiden jeg brukte bind hadde jeg blødninger i opptil en uke, mer smerter også.

Det er min erfaring også! Men tamponger har jeg blødnigner i 2-4 dager og så trengs bare truseinnlegg 2-3 dager. Den tiden jeg brukte bind hadde jeg blødninger i opptil en uke, mer smerter også.

Hvordan kan bruken av bind eller tamponger ha innvirkning på blødningslengden?

Annonse

Hvordan kan bruken av bind eller tamponger ha innvirkning på blødningslengden?

Min teori er at tampongen fungerer som en svamp som suger til seg blodet, mens når man bruker bind så må man jo vente på at blodet renner ut i sitt eget tempo. Har hørt om flere som har samme erfaring som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...