Gjest mamma 27 1/2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 hei.. jeg har i noen uker nå,frem og tilbake,følt meg veldig kvalm.det er veldig slitsomt og jeg har nå begynt å bli redd og bekymret for alvor..kan dette være kreft? jeg kaster ikke opp.og er ikke kvalm hele tiden,men ofte etter måltider og hvis det har gått lenge mellom hvert måltid.. jeg vet at jeg ikke er gravid og for 4 mnd siden fødte jeg ei velskapt lita jente..skal til legen neste uke.men syntes det er lenge å vente for å få evt svar på dette...jeg er virkelig redd for at det skal være kreft jeg.da jeg leste at det kunne være et symptom på kreft.. jeg har ikke feber og ikke brekker jeg meg på noen måte..er bare rett og slett kvalm:(...jeg er ganske nervøs og bekymret jeg nå...jeg kaster jo ikke opp da. Hilsen bekymret mor.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304705-kvalmkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.