Gå til innhold

vært litt uheldig i fylla..

Anbefalte innlegg

Gjest richard91

jeg var ute og drakk i helga, så gikk jeg inn i skogen og snublet og fikk tuppen på en grein i øreflippen og slo meg ganske kraftig. så øret mitt ble ganske lilla, tror jeg sprakk en blodåre eller noe. men etter det så har jeg hatt blod i nesa hele tiden i samme nesebor som den siden jeg slo meg på, er ikke så mye blod at d renner, men når jeg skal snyte meg så kommer d altid litt blod ut, føles som e har masse snørr i nesa hele tiden, men når jeg graver det ut så er d bare masse blod. har vært sånn helt siden jeg slo meg. kan det være noe farlig noe? burde jeg gå til en lege og få skjekket det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304710-v%C3%A6rt-litt-uheldig-i-fylla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...