Gjest cldrm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei Toril. Jeg og min kone har vært gift i 5 år, sammen i 13 år og har en herlig sønn på litt over 3 år. Jeg har merket at noe ikke stemmer og jeg tok det opp her om kvelden. Hun har visst holdt på dette lenge, egentlig fra fødselen av. Har hørt at noe av gnisten kan reduserer etter fødsel, kommentar på det? Hun fortalte videre at hun er veldig gla i meg og vil alltid væer det, men føler at hun på en måte ikke elsker meg på samme måten som tidligere. Jeg fikk vondt i hjertet, skikkelig uvel. Det er ikke over enda og hun er villig til å ta en dag av gangen og kanskje snakke med noen. En 3. part eller andre vi kjenner som har skilt lag. Vi er på ingen måte uvenner. Jeg vil ofre mye for at dette skal fortsette "evig" og er av den oppfattelsen at forelskelsen nå har gått over i en annen form for kjærlighet: vennskap, tillit, respekt. Vi trenger råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/304757-gnisten-er-borte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.