Gå til innhold

Merkelig oppførsel av eksen

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen ei som lurer

Det er nå 6 mnd. siden jeg og min samboer flyttet fra hverandre.

Vi har 2 barn sammen, ungene bor fast hos meg.

Jeg er nok den som sliter mest etter bruddet. Han vet jeg ønsker å prøve på nytt og att jeg har det tøft i hverdagen. Vi er kjempegode venner og har aldri kranglet etter bruddet ble ett faktum. Jeg tror han greier seg bra i det daglige, han har beholdt en del av nettverket vi hadde sammen, pga av att en del av disse var hans venner og kammerater før vi kom sammen.

Nå har det seg slik att han fortsatt ønsker å ha sex med meg.

Og jeg har helt til for noen mnd siden gitt han dette fordi att jeg da trodde han ville ha meg tilbake og att dette kunne holde han borte fra å finne seg en ny sexpartner. Fikk ergo en dildo av han til jul. Han sier han tenker på meg når jeg er ute på byen, og kan gjerne finne på å ringe meg eller sende meg en melding tidlig søndagsmorgen for å høre om jeg hadde det kjekt ute. Jeg tror nok også att han gjør dette for å sjekke om jeg har besøk av en ny mann.

Han sier også att han kommer til å få det tøft den dagen jeg finner meg en ny kjæreste.

Jeg går ikke rundt å maser og ringer til han, men sendte han en sms for noen mnd siden hvor jeg skrev att jeg var glad i han og att jeg savnet han.

På søndag ringte han meg igjen å ville komme på besøk. Vi snakket 1 time sammen på telefon og han sa han kunne kjørt norge rundt for å ha sex med meg. Noe han ikke fikk.

Jeg vet så godt att han har utnyttet meg, og att jeg har vært utrolig dum. Det jeg lurer på er om han fremdeles kan ha ett snev av følelser for meg? er det noen som har komt sammen igjen etter ett brudd og hvor den ene parten tidligere har sagt att dette aldri kommer til å skje? Bare lurer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304841-merkelig-oppf%C3%B8rsel-av-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har det som plommen i egget. Får sex av deg når han vil (?), i alle fall inntil nylig, lever singel-livet og er fri og frank til å treffe andre damer.

Om han føler noe for deg eller ikke er det bare han som vet, men i min verden er dette en forkastelig oppførsel. Er det slutt så er det slutt. Har aldri skjønt dette med eks-sex.

Gjest Elextra

''Nå har det seg slik att han fortsatt ønsker å ha sex med meg. ''

Slett ikke uvanlig, men glem ikke at menn ofte har en helt annen evne enn kvinner til å skille sex og dypere følelser.

''Og jeg har helt til for noen mnd siden gitt han dette fordi att jeg da trodde han ville ha meg tilbake og att dette kunne holde han borte fra å finne seg en ny sexpartner. Fikk ergo en dildo av han til jul.''

Ikke lett å skjønne sammenhengen mellom sex og dildo her? Men antar det ikke er viktig for sammenhengen.

''Han sier også att han kommer til å få det tøft den dagen jeg finner meg en ny kjæreste.''

Uansett type brudd kan det føles tøft at eksen finner ny kjæreste før en finner en selv, så du bør ikke legge for mye i det.

''Jeg vet så godt att han har utnyttet meg, og att jeg har vært utrolig dum.''

Han utnytter deg, ja, men jeg vil ikke si du er dum. Du er fortsatt forelsket, og han er kynisk, når han vet det og utnytter situasjonen.

For ditt eget beste bør du snarest kutte all kontakt med denne eksen, og komme deg videre. Kanskje ikke det du ønsker å høre, men tror nok dessverre det er slik det forholder seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...