Gå til innhold

Har jeg ikke hatt eggløsning denne syklus?

Anbefalte innlegg

Gjest en-som-vil-ha-baby

Jeg har prøvd meg på eggløsningstester denne periode. Og begynte dag 6, da jeg ville være sikker på å treffe.

Nå har jeg tatt tester i 10 dager, altså er på dag 16 nå. Fremdeles ikke noe resultat. Bruker Digital Clearblue.

Min mens kan variere mellom 25 - 28 dager. Men etter at jeg sluttet på p-pillen i juli/august ifjor, så har den vært litt uregelmessig.

Men det har sett ut som den har stabilisert seg til normalen de siste månedene. Hadde litt brunlig slim i går. Også idag.

Jeg har 3 pinner igjen fra pakke nummer 2. Og er usikker på om jeg skal bry meg om å kjøpe en pakke til. Den burde vel slått ut til nå?

Må nevne at siste menstruasjon jeg hadde kom på dag 16, det er den menstruasjonen jeg regner fra nå.

Jeg har spurt meg for ang at den kom så tidlig sist, aldri skjedd før. Fikk svar fra en homeopat at det kunne være en forsinket eggløsning. Men det blødde i 4 - 5 dager, like mye som vanlig mens. Og føltes som vanlig mens. Ikke så mye menssmerter, men det er ikke alltid jeg har like mye hver gang.

Og hadde det vært eggløsning, så skulle jeg vel hatt mensen rundt nå.

Jeg tror det var en menstruasjon jeg hadde. Men.....??.....

Men så var det om jeg har hatt eggløsning denne gang? Kroppen føles som om det har vært det. Jeg har hatt litt stikk i den ene siden, mensmurring og uro i beina i noen dager. Også var det det brune slimet.......? Men negativt eggløsningstest i 10 dager??

Takknemlig for svar. :o):O)

...og prøver å ikke være for utålmodig i denne prøveperioden, men det er jammen meg ikke lett.......;O/

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...