Gå til innhold

Plagsom promping

Gjest Hilsen høylydt lidende

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen høylydt lidende

Jeg har en fastlege jeg er svært fornøyd med og kjenner godt, men likevel synes jeg problemet mitt er i overkant pinlig å ta opp med han. Helt siden jeg fødte for sju år siden, har jeg vært plaget med svært mye luft i magen. Dette problemet hadde jeg periodevis også tidligere. Men mens jeg tidligere kunne slippe en fjert lydløst og forsiktig, hoper det seg nå opp og kommer høylydt og med rakettfart. Det er smertefullt å holde inne, og plagsomt å slippe ut. Det sier seg selv at dette hemmer meg sosialt. Jeg liker ikke å dele rom med andre på reiser, og jeg lider når jeg er sammen med andre på hytteturer og lignende. Fødselen forløp helt normalt og var en helt grei opplevelse. Jeg revnet noe, men ikke unormalt, og måtte sy seks-sju sting, tror jeg. Jeg har ikke hatt andre underlivsplager etter fødselen. I perioder er jeg plaget av hemorroider, men jeg ser ingen sammenheng mellom disse og plagene når jeg må prompe. Det kjennes rett og slett ut som om endetarmen er blitt litt trang, eller som om muskelen fungerer litt vel godt. Håper du kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304929-plagsom-promping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...