Gå til innhold

For lang forhud

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei, jeg er en gutt på 29 år. Jeg slitter med for lang forhud, når penis er i slapp tilstan så dekker forhuden godt over penisen med ca en cm, penisen er ca 12 cm i slapp tilstand. Helle penis hodet blir borte. Hvis jeg ikke drar forhuden til bake ved vannlatin, så har jeg ikke kontroll på strålen, og jeg synes det er vanskelig å holde reint siden forhuden dekker hele penis hodet. Så jeg lurte på om det hadde godt an å fjerne en del av forhuden med et enkelt inngrep eller om man må fjerne hele forhuden for at det skal bli bra!!!!. Ved ergert stilstand kan jeg fortsatt dra forhuden godt over penis hodet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304933-for-lang-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei, Jeg tror at du er slett ikke alene om å ha lang forhud. Og det er ikke noe abnormt i det hele tatt. Jeg skjønner problemet med å styre strålen, men det går an å trekke forhuden tilbake. Det sier seg selv at en må være nøye med renhold, skylle med vann jevnlig for at det ikke skal samle seg sekreter og gøærr. Jeg tror ikke (i alle fall så vet jeg ikke) om enkle metoder som kan forkorte forhuden. Men det går an å snakke med en kirurg, helst en urolog, om det

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304933-for-lang-forhud/#findComment-2475017
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...