Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et hissig utslett over hele kroppen. Det starter med svie/kribling i huden for deretter å gå to veier: enten blir området rødt og hissig med tendens til vabler, eller så får jeg røde, hissige "stikk" med hvite ringer rundt. Disse "stikkene" vokser og går til slutt inn i hverandre. Det kan følge med ganske kraftig svie og ømhet i området. Jeg er særlig rammet på rumpa og lårene. Kommer også på halsen, hendene og magen/brystene. Det kan minne om elveblest, men ikke "stikkene" på rumpa og lårene. Det hele startet for ett døgn siden. Jeg spiste noe jeg ikke har spist før i tillegg til at jeg var fryktelig stressa og hadde over tid lite søvn. Jeg har slitt lenge med matintoleranse med mye magetrøbbel uten at legene har funnet konkret hva det er. Jeg har tatt zyrtec, og det hjalp litt på pusten, men ikke utslettet så langt. Er svimmel og ør. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304988-hissig-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...