Gå til innhold

VEDVARENDE KLØE I URINRØR

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har gått med kløe i urinrøret siden september 2007, mao.har hatt plagene litt over et 1/2 år nå. Kløen kommer og går, og noen ganger har det kjennes det nestenlitt sviende. Symptomene har beveget seg fra urinrørsåpning, og opp mot testiklene. Dette er bedre igjen nå - I tillegg har urinrørsåpningen vært hoven, og irritert.... Det drypper litt etter at jeg har tisset. - Jeg har ikke utflod og det svir ikke spesielt når jeg går på toalettet Jeg har vært på Veneria, (SOS hudpol.). De har ikke funnet noe. De foreslo blodprøve, blodsukker, og en krem som kan brukes utvortes (klotrimazol 1 mg). Jeg har prøvd ut medisin mot chlamydia hos fastlege i mars(husker ikke preparat og dosering). Da den ikke gav effekt så hevdet han at jeg bør avvente for å se om infeksjonen går over av seg selv. Problemet at jeg har prøvd å avvente på egenhånd siden september. Jeg valgte pga. dette å skifte fastlege. - Urinprøver med bakteriedyrking har ikke vist noe. Jeg var nylig hos privat legeklinikk der jeg fikk ny respet på chlamydia (azitromax 500 mg), samt en mot soppinfeksjon. Sistnevnte har jeg brukt siste uken... jeg tror at hevelsen i urinrørsåpningen har gått noe ned, og det virker muligens litt mindre irritert. Kløen er der imidlertid enda, og plagene har uansett vært varierende.... Det er såpass plagsomt at det går utover humør, og konsentrasjon. Jeg håper inderlig at dette kan løses snart... -->Jeg har ikke hatt en grundig urologisk undersøkelse.... vil det være et poeng å bli henvist? Hva ville du foreslå for min fastlege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/304995-vedvarende-kl%C3%B8e-i-urinr%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...