Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 du må være det mest patetiske jeg har sett inn på dol! Helt greit det, men på hvilket grunnlag? Hva er egentlig patetisk? Jeg vil si at du er ganske patetisk nå, med slike kommentarer. Jaja, jeg forventet faktisk mye verre drittkasting her inne, så jeg er egentlig veldig positivt overrasket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er veldig enig i det siste du skreiv! Interessant at dere småprater inne i en annen persons tråd. Neppe god debattskikk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ja, og da er det jo ikke noe problem, for den eksisterer tydeligvis ikke. Trollefar;) Samvittigheten min eksisterer ikke? Joda, den eksisterer, men jeg deler ikke alle dine verdier på forskjellige ting. Det er ikke slik at din samvittighet og dine verdier er referansepunktet for alt som er godt og ondt i verden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forretningsmannen Oslo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Samvittigheten min eksisterer ikke? Joda, den eksisterer, men jeg deler ikke alle dine verdier på forskjellige ting. Det er ikke slik at din samvittighet og dine verdier er referansepunktet for alt som er godt og ondt i verden. Hei Kornelius. Først vil jeg si at du virker som en oppegående og rolig person mtp svarene du leverer underveis. Uansett så tror jeg man ikke kan forvente å få det svaret man forventer på et forum med flertall kvinner. Jeg kan forsøkte å bidra litt her. Jeg har selv oppsøkt prostituerte og har i dag ikke det snev av dårlig samvittighet for dette. Kvinnene jeg har oppsøkt har vært voksne og profesjonelle(ikke gatehorer i narkorus) og har levert en totalpakke som har gjort henne og meg fornøyd. Jeg har aldri hatt problemer med å skaffe meg kjærester, og har hatt noen forhold opp gjennom årene. Noe av forskjellen på å oppsøke(tenker da primært på ren sex) en prostituert og å skaffe deg en kjæreste er at man bruker månedsvis på å finne ut om dama liker f.eks oralsex, mens hos gledespiker så får man 'menyen' i forkant. For ordens skyld, jeg har vært i forhold i syv år nå, og har aldri vært utro med henne - eller andre. Når det kommer til menn og prostituerte så er dette vanligere enn hva de fleste tror. Jeg jobber som salgssjef og har mange mannlige kollegaer og treningskamerater som jevnlig oppsøker kvinner som kan tilby mer enn hva samboerne/konene kan. Her snakker man pene menn og samboere/koner som man trodde levde i lykkerus. Jeg var i følge med et par kollegaer til et bordell i Oslo for en tid tilbake og satt ventet på at de møtte hver sin pike. Det var åtte nydelige jenter(tipper flere av dem var norsk studenter) på jobb, og i løpet av de timene vi var der så rant det inn med menn i alle aldre - de fleste var faktisk kjekke og velkledde menn. Jeg er mildt sagt overrasket over hvor mange menn som benytter seg av dette og stiller meg spørsmålstegn ved de tallene som fremkommer årlig over hvor mange som betaler for sex. Jeg husker ikke tallene, men tror det er en del menn(som meg) som ikke forteller at man kjøper(kjøpte) sex når det kommer til slike undersøkelser. Tilbake til roten i tråden Kornelius...Hadde jeg vært deg så hadde jeg reist til Amsterdam og tatt med turen til RLD. Her har du et kjempeutvalg av kvinner og du finner garantert ei som du liker. Hva samvittigheten din angår vet ikke jeg, men jeg har som nevnt ikke hatt et sekund med dårlig følelse for de jeg har betalt for. Jeg har vært opptatt av sikkerhet og testet meg titt og ofte da det stod på som verst. Om samvittigheten din stopper deg der så har du fått svaret ditt, for det får du garantert ikke her på DOL. Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Interessant at dere småprater inne i en annen persons tråd. Neppe god debattskikk. Nei det har du forsåvidt helt rett i, vi burde nok oppretta en ny tråd eller tatt "småpraten" på meldinger. Men du virker nå vel "hårsår". Har du kjøpt hele tråden eller? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei Kornelius. Først vil jeg si at du virker som en oppegående og rolig person mtp svarene du leverer underveis. Uansett så tror jeg man ikke kan forvente å få det svaret man forventer på et forum med flertall kvinner. Jeg kan forsøkte å bidra litt her. Jeg har selv oppsøkt prostituerte og har i dag ikke det snev av dårlig samvittighet for dette. Kvinnene jeg har oppsøkt har vært voksne og profesjonelle(ikke gatehorer i narkorus) og har levert en totalpakke som har gjort henne og meg fornøyd. Jeg har aldri hatt problemer med å skaffe meg kjærester, og har hatt noen forhold opp gjennom årene. Noe av forskjellen på å oppsøke(tenker da primært på ren sex) en prostituert og å skaffe deg en kjæreste er at man bruker månedsvis på å finne ut om dama liker f.eks oralsex, mens hos gledespiker så får man 'menyen' i forkant. For ordens skyld, jeg har vært i forhold i syv år nå, og har aldri vært utro med henne - eller andre. Når det kommer til menn og prostituerte så er dette vanligere enn hva de fleste tror. Jeg jobber som salgssjef og har mange mannlige kollegaer og treningskamerater som jevnlig oppsøker kvinner som kan tilby mer enn hva samboerne/konene kan. Her snakker man pene menn og samboere/koner som man trodde levde i lykkerus. Jeg var i følge med et par kollegaer til et bordell i Oslo for en tid tilbake og satt ventet på at de møtte hver sin pike. Det var åtte nydelige jenter(tipper flere av dem var norsk studenter) på jobb, og i løpet av de timene vi var der så rant det inn med menn i alle aldre - de fleste var faktisk kjekke og velkledde menn. Jeg er mildt sagt overrasket over hvor mange menn som benytter seg av dette og stiller meg spørsmålstegn ved de tallene som fremkommer årlig over hvor mange som betaler for sex. Jeg husker ikke tallene, men tror det er en del menn(som meg) som ikke forteller at man kjøper(kjøpte) sex når det kommer til slike undersøkelser. Tilbake til roten i tråden Kornelius...Hadde jeg vært deg så hadde jeg reist til Amsterdam og tatt med turen til RLD. Her har du et kjempeutvalg av kvinner og du finner garantert ei som du liker. Hva samvittigheten din angår vet ikke jeg, men jeg har som nevnt ikke hatt et sekund med dårlig følelse for de jeg har betalt for. Jeg har vært opptatt av sikkerhet og testet meg titt og ofte da det stod på som verst. Om samvittigheten din stopper deg der så har du fått svaret ditt, for det får du garantert ikke her på DOL. Lykke til!! Takk for et meget bra svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei det har du forsåvidt helt rett i, vi burde nok oppretta en ny tråd eller tatt "småpraten" på meldinger. Men du virker nå vel "hårsår". Har du kjøpt hele tråden eller? :-) Jeg er ikke hårsår. Dere kan for min del skrive så mye dere vil her inne. Jeg eier ikke denne tråden, men jeg opprettet den. Det erbare det at DOLs system ikke er særlig oversiktlig, og det blir fort rot. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er ikke hårsår. Dere kan for min del skrive så mye dere vil her inne. Jeg eier ikke denne tråden, men jeg opprettet den. Det erbare det at DOLs system ikke er særlig oversiktlig, og det blir fort rot. Det er bare så fort å "glemme seg bort" når en blir engasjert. Beklager om vi ødela for deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest global oppvarming Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for et meget bra svar. :-) Alltid komisk med folk som sender inn spørsmål og så venter på det ene svaret som er akkurat det de VIL høre, for så å ignorere de 1000 andre svarene en ikke likte. Hvorfor gidder du, du har jo bestemt deg og er ikke interessert i annet enn at folk skal klappe deg på skuldra å si du har rett. Hadde du hatt for vane å ha rett hadde du vel neppe vært i en slik smørje at du faktisk trengte å kjøpe sex...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er ikke hårsår. Dere kan for min del skrive så mye dere vil her inne. Jeg eier ikke denne tråden, men jeg opprettet den. Det erbare det at DOLs system ikke er særlig oversiktlig, og det blir fort rot. Kan du ikke skrive om noe annet og mer hyggelig, jeg er lei av at 100 nyeste har vært dominert av at ordene prostituert og Kornelius hver dag i mange dager. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm... har lest innlegget ditt et par ganger. Har lest en del av svarene dine også. Det som gjør meg litt i tvil når det gjelder om du bør gjennomføre dette eller ikke, så er det dine egne spørsmål om hvordan du vil føle deg etterpå. Og det at du egentlig har litt negative assosisasjoner rundt det med prostutisjon. I utgangspunktet tror jeg det finnes noen der ute til oss alle, men de kommer ikke alle helt av seg selv. Man må som regel ut å lete etter dem. Eller hvertfall gjøre litt innsatts for å finne den ene. Ikke sikkert man må gjøre noe direkte, men det kommer som en indirekte bonus på ens handling. Men... En tidligere kollega var nettopp i Thailand. han er en som helt har gitt opp tanken på å finne seg ei. Helt uten iniativ på noen områder og sier selv at det ikke finnes noen for ham der ute. Han er dømt til å forbli ungkar. Med en slik holdning er det nok vanskeligere for ham å finne den rette også. Helt ærlig, så lå det noe i spøken på jobb om at vi håpet han fikk seg ei der nede. Tenker da ei prostituert. Ja, jeg vet det er kynisk, men... Jeg er ikke for prostitusjon, synes synd på dem som må selge kroppen sin. Jeg synes det er naivt av enkelte som har kjøpt prostituerte å tro at de liker sexen de har. Synes det er naivt av jenter å tro at det er en enkel måte å tjene penger, siden de liker sex i utgangspunktet. Men som sagt... jeg har et lite håp om at han kollegaen fikk seg et nummer, om betalt, da han var der nede. Jeg vil tro at det kan slå begge veier med tanke på følelser etter et besøk hos en prostituert. Det kan bli negative reaksjoner, hvor du kanskje føler deg elendig etterpå. At du har sunket så dypt at du måtte betale for et nummer. Men det kan også gi deg en selvtillit. Nå har du hatt sex, du er mann, du er ikke jomfru og trenger ikke tenke på det etterpå. I et år hadde jeg en elsker, uten at det lå noe mer følelser bak. Og det å ha sex, gir på en måte mer selvtillit. Noen som tenner på meg, som vil ha sex med meg som finner meg attraktiv... Kan vel ikke sammenlignes helt, men likevel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Alltid komisk med folk som sender inn spørsmål og så venter på det ene svaret som er akkurat det de VIL høre, for så å ignorere de 1000 andre svarene en ikke likte. Hvorfor gidder du, du har jo bestemt deg og er ikke interessert i annet enn at folk skal klappe deg på skuldra å si du har rett. Hadde du hatt for vane å ha rett hadde du vel neppe vært i en slik smørje at du faktisk trengte å kjøpe sex...? Jeg ignorerer ikke de andre svarene. De absolutt fleste har jeg lest grundig og tenkt igjennom. MEN ja! Jeg setter faktisk pris på at et innlegg faktisk svarer helt direkte på akkurat det jeg spør om. Det er mange ting jeg har tatt feil om, og det har jeg innsett i det siste. Derimot er jeg ikke helt sikker på om det er noe lettt svar på dilemmaet jeg er i for tiden. Kall meg stusselig eller avviker eller hva det nå enn skulle være pga mine tanker, men akkurat nå er det bare tanker. Kanskje noe å tenke på før man hisser seg opp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan du ikke skrive om noe annet og mer hyggelig, jeg er lei av at 100 nyeste har vært dominert av at ordene prostituert og Kornelius hver dag i mange dager. Hilsen Jeg kunne lett skrevet om noe mer hyggelig, men dette er hva som opptar mine tanker for øyeblikket. Du trenger ikke å lese alt som blir skrevet her på DOL, eller trenger du å følge med på akkurat dette forumet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er bare så fort å "glemme seg bort" når en blir engasjert. Beklager om vi ødela for deg! Jeg skjønner, men du ødela ingenting for meg. Tror du kanskje har et mentalt bilde av meg, som kanskje ikke stemmer helt. Jeg er verken hårsår, eller sur. Bare gjør akkurat hva du vil for min del. Dette er ikke et spørsmål om liv eller død for min del. Stemningen har bare blitt litt rar, nettopp fordi enkelte blir veldig engasjert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg kunne lett skrevet om noe mer hyggelig, men dette er hva som opptar mine tanker for øyeblikket. Du trenger ikke å lese alt som blir skrevet her på DOL, eller trenger du å følge med på akkurat dette forumet. Du kan være helt overbevist om at jeg ikke leser innleggene dine ei heller svarene du får. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg skjønner, men du ødela ingenting for meg. Tror du kanskje har et mentalt bilde av meg, som kanskje ikke stemmer helt. Jeg er verken hårsår, eller sur. Bare gjør akkurat hva du vil for min del. Dette er ikke et spørsmål om liv eller død for min del. Stemningen har bare blitt litt rar, nettopp fordi enkelte blir veldig engasjert. Nei eg har ikkje noe spesielt mentalt bilde av deg, men har lest hele tråden. Eg har desverre ingen svar å gi deg, men de prostituerte har alltid vært der og det vil nok ikkje bli færre med årene. Gjør det du føler er riktig for deg, og eg håper du finner tar valg du kan leve godt med i fremtiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan være helt overbevist om at jeg ikke leser innleggene dine ei heller svarene du får. Hva er problemet da? Du bare liker rett og slett ikke overskriften? Du liker ikke tanken på at dette finnes i samfunnet? Jaja, bare ignorer det, det funker for noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest global oppvarming Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg ignorerer ikke de andre svarene. De absolutt fleste har jeg lest grundig og tenkt igjennom. MEN ja! Jeg setter faktisk pris på at et innlegg faktisk svarer helt direkte på akkurat det jeg spør om. Det er mange ting jeg har tatt feil om, og det har jeg innsett i det siste. Derimot er jeg ikke helt sikker på om det er noe lettt svar på dilemmaet jeg er i for tiden. Kall meg stusselig eller avviker eller hva det nå enn skulle være pga mine tanker, men akkurat nå er det bare tanker. Kanskje noe å tenke på før man hisser seg opp? Slår det deg aldri at det er nettopp denne måten du tenker på som gjør deg til den "taperen" du er når det gjelder damer og sex? Kanskje på tide å ta et hint, prøve å få deg noe på ordentig ute på byen eller hvor som helst, som jo et det folk gjør. Hvorfor trod du at nettopp du skulle bare få en dame i fanget, og ha sex med uten å yte noe? Alle yter faktisk noe for å finne noen å være sammen med, det må du også. Ikke bare ta den "lette" utveien, den late, og si du har gitt opp før du i det hele tatt har prøvd. Gir du like lett opp/er like lat på alle områder i livet ditt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prostituert Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm... har lest innlegget ditt et par ganger. Har lest en del av svarene dine også. Det som gjør meg litt i tvil når det gjelder om du bør gjennomføre dette eller ikke, så er det dine egne spørsmål om hvordan du vil føle deg etterpå. Og det at du egentlig har litt negative assosisasjoner rundt det med prostutisjon. I utgangspunktet tror jeg det finnes noen der ute til oss alle, men de kommer ikke alle helt av seg selv. Man må som regel ut å lete etter dem. Eller hvertfall gjøre litt innsatts for å finne den ene. Ikke sikkert man må gjøre noe direkte, men det kommer som en indirekte bonus på ens handling. Men... En tidligere kollega var nettopp i Thailand. han er en som helt har gitt opp tanken på å finne seg ei. Helt uten iniativ på noen områder og sier selv at det ikke finnes noen for ham der ute. Han er dømt til å forbli ungkar. Med en slik holdning er det nok vanskeligere for ham å finne den rette også. Helt ærlig, så lå det noe i spøken på jobb om at vi håpet han fikk seg ei der nede. Tenker da ei prostituert. Ja, jeg vet det er kynisk, men... Jeg er ikke for prostitusjon, synes synd på dem som må selge kroppen sin. Jeg synes det er naivt av enkelte som har kjøpt prostituerte å tro at de liker sexen de har. Synes det er naivt av jenter å tro at det er en enkel måte å tjene penger, siden de liker sex i utgangspunktet. Men som sagt... jeg har et lite håp om at han kollegaen fikk seg et nummer, om betalt, da han var der nede. Jeg vil tro at det kan slå begge veier med tanke på følelser etter et besøk hos en prostituert. Det kan bli negative reaksjoner, hvor du kanskje føler deg elendig etterpå. At du har sunket så dypt at du måtte betale for et nummer. Men det kan også gi deg en selvtillit. Nå har du hatt sex, du er mann, du er ikke jomfru og trenger ikke tenke på det etterpå. I et år hadde jeg en elsker, uten at det lå noe mer følelser bak. Og det å ha sex, gir på en måte mer selvtillit. Noen som tenner på meg, som vil ha sex med meg som finner meg attraktiv... Kan vel ikke sammenlignes helt, men likevel... Jeg hadde en mann som ikke følte seg som en mann før han fikk meg til å bli gravid. I mellomtide slo han meg. Siden jeg hadde blitt smittet med gonoree var det vanskelig å bli gravid. Tok mange år. Hilsen tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde en mann som ikke følte seg som en mann før han fikk meg til å bli gravid. I mellomtide slo han meg. Siden jeg hadde blitt smittet med gonoree var det vanskelig å bli gravid. Tok mange år. Hilsen tidligere Det er mange gærninger der ute, ingen tvil om det. Jeg skjønner likevel ikke helt hvor du vil med innlegget ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/5/#findComment-2479660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.