Gjest prodtiutert Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde en mann som ikke følte seg som en mann før han fikk meg til å bli gravid. I mellomtide slo han meg. Siden jeg hadde blitt smittet med gonoree var det vanskelig å bli gravid. Tok mange år. Hilsen tidligere Så hvis du vil ha en kvinne for å føle deg som en mann, så er kanskje neste steg at du slår henne fordi hun ikke får orgasme, eller du slår henne fordi hun ikke blir gravid...eller du slår henne fordi hun får det til å ikke føle deg som mann. Så er det manndomsfølelsen du er ute etter så får du ikke den hos ei du betaler. Men er det erfaringen som du er på jakt etter får du den. Lykke til i Amsterdam. Hilsen tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm... har lest innlegget ditt et par ganger. Har lest en del av svarene dine også. Det som gjør meg litt i tvil når det gjelder om du bør gjennomføre dette eller ikke, så er det dine egne spørsmål om hvordan du vil føle deg etterpå. Og det at du egentlig har litt negative assosisasjoner rundt det med prostutisjon. I utgangspunktet tror jeg det finnes noen der ute til oss alle, men de kommer ikke alle helt av seg selv. Man må som regel ut å lete etter dem. Eller hvertfall gjøre litt innsatts for å finne den ene. Ikke sikkert man må gjøre noe direkte, men det kommer som en indirekte bonus på ens handling. Men... En tidligere kollega var nettopp i Thailand. han er en som helt har gitt opp tanken på å finne seg ei. Helt uten iniativ på noen områder og sier selv at det ikke finnes noen for ham der ute. Han er dømt til å forbli ungkar. Med en slik holdning er det nok vanskeligere for ham å finne den rette også. Helt ærlig, så lå det noe i spøken på jobb om at vi håpet han fikk seg ei der nede. Tenker da ei prostituert. Ja, jeg vet det er kynisk, men... Jeg er ikke for prostitusjon, synes synd på dem som må selge kroppen sin. Jeg synes det er naivt av enkelte som har kjøpt prostituerte å tro at de liker sexen de har. Synes det er naivt av jenter å tro at det er en enkel måte å tjene penger, siden de liker sex i utgangspunktet. Men som sagt... jeg har et lite håp om at han kollegaen fikk seg et nummer, om betalt, da han var der nede. Jeg vil tro at det kan slå begge veier med tanke på følelser etter et besøk hos en prostituert. Det kan bli negative reaksjoner, hvor du kanskje føler deg elendig etterpå. At du har sunket så dypt at du måtte betale for et nummer. Men det kan også gi deg en selvtillit. Nå har du hatt sex, du er mann, du er ikke jomfru og trenger ikke tenke på det etterpå. I et år hadde jeg en elsker, uten at det lå noe mer følelser bak. Og det å ha sex, gir på en måte mer selvtillit. Noen som tenner på meg, som vil ha sex med meg som finner meg attraktiv... Kan vel ikke sammenlignes helt, men likevel... Det var interessant å lese det du skrev. Jeg er ikke en som noen ville trodd hadde hatt et behov for å oppsøke en prostituert, men så mye er våre antagelser om andre verdt. Jeg er helt enig i det du skriver om indirkete bonuser. Jeg tror de fleste gode ting kommer ganske så uventet og som en bonus! Det handler om å trives med livet sitt, leve idag, og være avslappet og rolig i forhold til fremtiden. Det handler også om å være aktiv i forhold til eget liv, skape muligheter, men ikke fokusere for mye på å skape muligheter, om du skjønner hva jeg mener. Dette her med sex er derfor litt annerledes i forhold til hvordan jeg lever resten av livet mitt, som jeg skriver ellers her, så er det en "greie" jeg har angående dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så hvis du vil ha en kvinne for å føle deg som en mann, så er kanskje neste steg at du slår henne fordi hun ikke får orgasme, eller du slår henne fordi hun ikke blir gravid...eller du slår henne fordi hun får det til å ikke føle deg som mann. Så er det manndomsfølelsen du er ute etter så får du ikke den hos ei du betaler. Men er det erfaringen som du er på jakt etter får du den. Lykke til i Amsterdam. Hilsen tidligere Nei, den tankerekken der er jeg ikke med på i hele tatt. Ikke alle mennesker blir voldelige og aggressive hvis de føler seg utilstrekkelige. Jeg er ikke voldelig, så den antagelsen henter du fra din egen frie fantasi, og med referansepunkt i dine dårlige minner. Men ellers har du rett: Det er en slags manndomsfølelse jeg er ute etter. Hvis dette faktisk er et kvinnedominert forum, så får dere tolke det dithen der vil. Husk derimot at ikke alle mennesker er like, ikke en gang menn, eller kvinner for den saks skyld. Jeg er ikke han fyren som gir deg dårlige minner, likevel om vi kanskje har noe lignende motiver (føle seg mer som en mann), og at vi begge vurderte prostituerte, og i hans tilfelle ble en storforbruker (noe jeg ikke er, eller noensinne vil bli). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prostituert Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nei, den tankerekken der er jeg ikke med på i hele tatt. Ikke alle mennesker blir voldelige og aggressive hvis de føler seg utilstrekkelige. Jeg er ikke voldelig, så den antagelsen henter du fra din egen frie fantasi, og med referansepunkt i dine dårlige minner. Men ellers har du rett: Det er en slags manndomsfølelse jeg er ute etter. Hvis dette faktisk er et kvinnedominert forum, så får dere tolke det dithen der vil. Husk derimot at ikke alle mennesker er like, ikke en gang menn, eller kvinner for den saks skyld. Jeg er ikke han fyren som gir deg dårlige minner, likevel om vi kanskje har noe lignende motiver (føle seg mer som en mann), og at vi begge vurderte prostituerte, og i hans tilfelle ble en storforbruker (noe jeg ikke er, eller noensinne vil bli). Da vil jeg bare ønske et lykke til i Amsterdam. Du har noe å glede deg til. Sex er unikt. Kos deg. Forvent ikke støtte fra noen. Mange menn benytter seg av prostituerte, men er også de som offentlig dømmer sånt nord og ned. Få din erfaring. Ikke vær redd for din reaksjon etterpå. Du vil bare være glad. Glad for å ha fått ta del i det alle andre har erfart. Nemlig sex. Hilsen tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Da vil jeg bare ønske et lykke til i Amsterdam. Du har noe å glede deg til. Sex er unikt. Kos deg. Forvent ikke støtte fra noen. Mange menn benytter seg av prostituerte, men er også de som offentlig dømmer sånt nord og ned. Få din erfaring. Ikke vær redd for din reaksjon etterpå. Du vil bare være glad. Glad for å ha fått ta del i det alle andre har erfart. Nemlig sex. Hilsen tidligere Du har litt tvetydige innlegg: "lykke til" på slutten av hvert innlegg. Hmmm... Men du har rett med det at alle har erfart det... Hvorfor ikke jeg også? Sex er godt som du skriver, så hvorfor i all verden skal jeg ikke gjøre dette? Skjønner ikke hvorfor jeg nøler en gang, eller hvorfor jeg har en latterlig politisk korrekt holdning til det hele. jaja, jeg har egentlig ikke hastverk, men denne debatten har uansett vært interessant. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prostituert Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du har litt tvetydige innlegg: "lykke til" på slutten av hvert innlegg. Hmmm... Men du har rett med det at alle har erfart det... Hvorfor ikke jeg også? Sex er godt som du skriver, så hvorfor i all verden skal jeg ikke gjøre dette? Skjønner ikke hvorfor jeg nøler en gang, eller hvorfor jeg har en latterlig politisk korrekt holdning til det hele. jaja, jeg har egentlig ikke hastverk, men denne debatten har uansett vært interessant. Ikke noe tvetydig fra min side. Dra til amsterdam. Kos deg og masse lykke til i oppdagelsen av det å ha sex med en kvinne. Det vil gi deg masse. Jeg vet dette av erfaring. Har hatt flere menn som aldri har hatt en kvinne. Alle sier det samme: "hvorfor gjorde jeg det ikke før?" Sex mellom to voksne som er frivillig er ikke til skade for noen. Ei heller deg. Hilsen tidligere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Slår det deg aldri at det er nettopp denne måten du tenker på som gjør deg til den "taperen" du er når det gjelder damer og sex? Kanskje på tide å ta et hint, prøve å få deg noe på ordentig ute på byen eller hvor som helst, som jo et det folk gjør. Hvorfor trod du at nettopp du skulle bare få en dame i fanget, og ha sex med uten å yte noe? Alle yter faktisk noe for å finne noen å være sammen med, det må du også. Ikke bare ta den "lette" utveien, den late, og si du har gitt opp før du i det hele tatt har prøvd. Gir du like lett opp/er like lat på alle områder i livet ditt? Resten av livet er tross alt mye enklere. Det er lettere å prestere på jobb, eller på skole, eller å holde orden på økonomien, eller å ha en avslappet atmosfære i egen leilighet osv. Dette blir noe annet. Du forstår ikke helt det her. Jeg falt utenfor sosialt i ung alder. Jeg har virkelig ingen. Intet sosialt nettverk, ingenting. Jeg har orden på mye i livet mitt, men ikke denne biten. Jeg kunne lett tatt den vanskeligste veien, er vant til litt motgang, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, eller hva som gjelder; er helt utenfor bølgelengden til alle føler jeg. Det er en fastlåst situasjon. Derfor satt jeg pris på forretningsmannens råd, men selvfølgelig også andres ord (men de er litt mer generelle og vage, mens min og forretningsmannens vei er veldig direkte). Det er viktig å vite hva man vil, og hvordan man finner fram for å få det man vil. Jeg vet hva jeg vil (ikke først og fremst en prostituert, men beggars can't be choosers), men ikke hvordan jeg finner fram. Derfor er dette eneste alternativ. Skjønner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ikke noe tvetydig fra min side. Dra til amsterdam. Kos deg og masse lykke til i oppdagelsen av det å ha sex med en kvinne. Det vil gi deg masse. Jeg vet dette av erfaring. Har hatt flere menn som aldri har hatt en kvinne. Alle sier det samme: "hvorfor gjorde jeg det ikke før?" Sex mellom to voksne som er frivillig er ikke til skade for noen. Ei heller deg. Hilsen tidligere Takk for at du er ærlig og sier det åpenbare. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mistymay Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nettopp. Jeg er en sosial avviker i den grad at jeg ikke evner å skape muligheter på byen, heller ikke på datingsider eller annet. De som kan skaffe seg noe så enkelt som du påstår, har absolutt ikke den fjerneste anelse om hvordan det er fra mitt ståsted. Det er synd du ikke får noe napp verken på byen eller datingsider, for du virker som en oppegående og interessant fyr. (Du kan da umulig se så ille ut!) Hadde det ikke vært for kjæresten min skulle jeg sendt deg mailadressen min. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er synd du ikke får noe napp verken på byen eller datingsider, for du virker som en oppegående og interessant fyr. (Du kan da umulig se så ille ut!) Hadde det ikke vært for kjæresten min skulle jeg sendt deg mailadressen min. Takk for det, men for å være ærlig så har jeg verken vært på byen, eller prøvd datingsider. Det er noe med, som står skrevet lengre opp, sponatnitet og dynamikk i å finne det man leter etter. La det skje uventet og som en bonus i livet! Nå er ikke prostitusjon verken spontant eller dynamisk, men det er i hvert fall noe håndfast. Nå greier jeg faktisk å motsi meg selv litt, men jeg prøver vel egentlig å si at det er vanskelig å gjøre ting når man er alene. Det er ikke et bra utgangspunkt å føle seg beklemt og desperat og alene i diverse situasjoner. Hos en prostituert vil det i det minste ikke det spille all verdens rolle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for det, men for å være ærlig så har jeg verken vært på byen, eller prøvd datingsider. Det er noe med, som står skrevet lengre opp, sponatnitet og dynamikk i å finne det man leter etter. La det skje uventet og som en bonus i livet! Nå er ikke prostitusjon verken spontant eller dynamisk, men det er i hvert fall noe håndfast. Nå greier jeg faktisk å motsi meg selv litt, men jeg prøver vel egentlig å si at det er vanskelig å gjøre ting når man er alene. Det er ikke et bra utgangspunkt å føle seg beklemt og desperat og alene i diverse situasjoner. Hos en prostituert vil det i det minste ikke det spille all verdens rolle. Vet du, jeg tror heller du trenger et selvtillitskurs enn et ligg. Du virker som en reflektert og oppegående mann, så jeg kan ikke skjønner hvorfor det skulle være så vanskelig for akkurat deg å finne en å ligge med. Tror problemet ditt er at du har så dårlig selvbilde at du ikke tørr prøve å sjekke opp en jente (på byen eller på nettet).. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde en mann som ikke følte seg som en mann før han fikk meg til å bli gravid. I mellomtide slo han meg. Siden jeg hadde blitt smittet med gonoree var det vanskelig å bli gravid. Tok mange år. Hilsen tidligere Det finnes mange dårlige mennesker der ute. Både menn og kvinner. Desverre..... Og så klart, jeg tenker her på han som slo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mistymay Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Takk for det, men for å være ærlig så har jeg verken vært på byen, eller prøvd datingsider. Det er noe med, som står skrevet lengre opp, sponatnitet og dynamikk i å finne det man leter etter. La det skje uventet og som en bonus i livet! Nå er ikke prostitusjon verken spontant eller dynamisk, men det er i hvert fall noe håndfast. Nå greier jeg faktisk å motsi meg selv litt, men jeg prøver vel egentlig å si at det er vanskelig å gjøre ting når man er alene. Det er ikke et bra utgangspunkt å føle seg beklemt og desperat og alene i diverse situasjoner. Hos en prostituert vil det i det minste ikke det spille all verdens rolle. In the end så er vi alle alene i livet. De med skyhøy selvtillit føler seg keitete første gang de treffer noen de også. De er bare flinkere til å skjule det. Jeg er enig med Mary Poppins; du trenger et selvtillitskurs. Gi deg selv en utfordring i sommer: smil uoppfordret til søte jenter og våg deg ut i noe nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror du er gammel kjenning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tror du er gammel kjenning. Neida. Jeg har rent rulleblad, både her inne og ellers i livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2479967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Neida. Jeg har rent rulleblad, både her inne og ellers i livet. Men det vil du ikke ha hvis du gjennomfører det du snakker om her... Kom igjen da Kornelius, ta deg sammen og gjennomfør alminnelig sjekking eller hva du vil kalle det. Hvorfor tror du at du er så spesiell? Det er du ikke, du er en vanlig fyr som trenger en dytt i r... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2480375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva er det du ser for deg egentlig? Din persepsjon av hva prostitusjon er trenger ikke å være det eneste riktige. Alle ting har flere sider, og mange individuelle skjebner, både med tanke på selger og kjøper. Ikke alt av sexkjøp er utnyttelse, ikke alt kjøp er kynisk. Det er behøver heller ikke å være snakk om overgrep. Ikke alle prostituerte er ofre for trafficking. Jeg er ikke kynisk i hele tatt. Hvem er du til å dømme andre så fort og strengt? Foruten noen luksusprostituerte tror jeg det er få som velger og liker å selge kroppen sin for penger. Det sies at for å bli prosituert må man ha vært offer for seksuelle overgren tidligere i det hele tatt for å greie jobben. Det ble sagt av en hore i forbindelse med en dokumentar om kriminalisering av horekunder på tven for en tid tilbake. Tror du virkelig at en sunn og frisk oppegående kvinne ville valgt å prostituere seg uten videre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2480385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva er det du ser for deg egentlig? Din persepsjon av hva prostitusjon er trenger ikke å være det eneste riktige. Alle ting har flere sider, og mange individuelle skjebner, både med tanke på selger og kjøper. Ikke alt av sexkjøp er utnyttelse, ikke alt kjøp er kynisk. Det er behøver heller ikke å være snakk om overgrep. Ikke alle prostituerte er ofre for trafficking. Jeg er ikke kynisk i hele tatt. Hvem er du til å dømme andre så fort og strengt? Jeg er ikke kynisk i det hele tatt sier du, men å kjøpe en annens kropp for penger vil jeg i høyeste grad kalle kynisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2480389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Foruten noen luksusprostituerte tror jeg det er få som velger og liker å selge kroppen sin for penger. Det sies at for å bli prosituert må man ha vært offer for seksuelle overgren tidligere i det hele tatt for å greie jobben. Det ble sagt av en hore i forbindelse med en dokumentar om kriminalisering av horekunder på tven for en tid tilbake. Tror du virkelig at en sunn og frisk oppegående kvinne ville valgt å prostituere seg uten videre? ... eller bifalle at ens kjæreste, mor, datter, søster... var prostituert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2480401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kornelius Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Men det vil du ikke ha hvis du gjennomfører det du snakker om her... Kom igjen da Kornelius, ta deg sammen og gjennomfør alminnelig sjekking eller hva du vil kalle det. Hvorfor tror du at du er så spesiell? Det er du ikke, du er en vanlig fyr som trenger en dytt i r... Det er ikke ulovlig ennå med sexkjøp, samt det er lovlig i Nederland, og ikke minst anonymt. Men jeg likte formuleringen din i ditt andre avsnitt, som om det bare var å hoppe ut i det, sånn som når du var barn: kom igjen nå, bare hopp ut i vannet, spis en teskje med salt, eller noe sånt. Jeg har ingen steder å sjekke opp noen. Jeg kan ikke bare hoppe ut i det, fordi det ikke er noe å hoppe ut i. Men hva mente du egentlig med gammel kjenning? Mener du i RL? I så fall kan du kanskje gi meg noen hint om hva du tror... subtile hint. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305162-prostituerte/page/6/#findComment-2480443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.