Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter forrige fødsel så revnet jeg utrolig mye, og ble mye sydd. Det som er problemet er at alt ikke er hundre prosent slik som det var før. Jeg har større problemer med å holde på luft nå enn før. Så til sakens kjerne. På grunn av dette så har jeg ikke turt å ha sex på 5 (ja du leste riktig) år fordi jeg er redd for å prompe under samleie. Vet at det kanskje høres helt teit ut, men for meg så er det naturligvis et ganske stort problem siden jeg ikke har hatt noe sexliv i 5 år på grunn av denne redselen. Nå har jeg derimot truffet en ny mann som jeg har veldig lyst å innlede et forhold til, men dette problemet holder meg tilbake. Noen som har lignende erfaringer? Er kanskje redselen ubegrunnet? Tips? Begynner å bli ganske desperat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305182-slippe-luft-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Du kjære menneske... slik som dette kan du jo ikke ha det. Det du har opplevd er fullstendig normalt ved fødsler og i mine øyne ingen stor sak (men jeg forstår godt at det er det for deg). Klarer du å være ærlig med ham? Jeg mener.. snakk med ham om det, jo lenger du venter desto mer torturerer du deg selv. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke brydd meg et eneste sekund. Forsøk å åpne deg litt, vis at dette er sårt for deg. Våg, rett og slett.

Gjest Helenemor

Jeg vet hvordan du har det. Bare at jeg får prompelyder ut av vagina.(har ikke hatt barn) Skjer kanskje en gang i månden. Syns det er like forferdelig hver gang og har lyst til å avbryte samleiet. Kjæresten min prøver så godt han kan å trøste meg, og sier at han absolutt ikke bryr seg noe om det.

Vi har vært kjærester i 5 år og jeg burde vel bli vant til det.

Jeg tror på han når han sier han ikke bryr seg (han promper hele jo hele tiden), men vet ikke om jeg greier å venne meg til det..

Dette var kanskje ikke gode ord til deg.

En ting jeg tenkte på. Er det ikke mulig å trene opp lukkemuskelen? Knipe øvelser burde vel være underverket.

Håper det ordner seg for deg!

Gjest ikke så farlig

Jeg vet hvordan du har det. Bare at jeg får prompelyder ut av vagina.(har ikke hatt barn) Skjer kanskje en gang i månden. Syns det er like forferdelig hver gang og har lyst til å avbryte samleiet. Kjæresten min prøver så godt han kan å trøste meg, og sier at han absolutt ikke bryr seg noe om det.

Vi har vært kjærester i 5 år og jeg burde vel bli vant til det.

Jeg tror på han når han sier han ikke bryr seg (han promper hele jo hele tiden), men vet ikke om jeg greier å venne meg til det..

Dette var kanskje ikke gode ord til deg.

En ting jeg tenkte på. Er det ikke mulig å trene opp lukkemuskelen? Knipe øvelser burde vel være underverket.

Håper det ordner seg for deg!

Hei. Må bare kommentere fiselyder fra vagina. Om det skulle skje i mitt tilfelle, sier jeg bare til mannen at han må slutte å pumpe så mye luft inn. Gi han skylden, liksom Det funker det, da blir det ikke min skyld lengre. Men begges.

Gjest Helenemor

Hei. Må bare kommentere fiselyder fra vagina. Om det skulle skje i mitt tilfelle, sier jeg bare til mannen at han må slutte å pumpe så mye luft inn. Gi han skylden, liksom Det funker det, da blir det ikke min skyld lengre. Men begges.

Ingen dum idè.. Spørs om JEG greier det da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...