Gå til innhold

"utnytter" jeg han??

Gjest ikke akkurat den perfekte

Anbefalte innlegg

Har nå blitt sammen med en helt super fyr som respekterer meg og som jeg tror virkelig er glad i meg. Det er bare det at han er en god del eldre enn meg og har mye mer erfaring enn meg på det seksuelle området, for jeg har aldri hatt sex før selv om jeg er 25... Jeg tenkte egentlig det var bare å få det overstått, men da vi skulle ha sex første gang var det så utrolig vondt, jeg måtte bare be han stoppe:( Etter det har vi ikke prøvd det igjen, men nesten hver gang vi er sammen ender vi opp med å "kose".(Og da er det for det meste han som gjør gode ting med meg, jeg prøver jo å kose tilbake men han vet akkurat hva han skal gjøre med meg så det er jeg som har størst utbytte av det) Jeg tenker hver gang at jeg ikke skal bli med på det, fordi jeg føler at jeg utnytter han veldig som ikke vil bli med på å ha sex men som gjerne vil ha det andre han gjør, men av en eller annen grunn ender vi alltid opp med å kose likevel. Han får jo ikke noe tilbake for det, og det må jo være veldig frustrerende for han, jeg merker jo hver gang at han er veldig kåt, men han får seg jo aldri noe stakkars. Det er jo ikke normalt å holde på sånn når man er så gammel som jeg er..:(

Hvor lenge kan jeg egentlig fortsette å bare kose med han på dene måten? Jeg vil for all del ikke miste han. Jeg føler meg også veldig slem som frister ham sånn og så sier nei etterpå. Føler egentlig at jeg bør ha sex med han snart for hans del, men innerst inne vil jeg ikke og han har jo sagt at han ikke har noe i mot å vente, for sex er ikke så viktig. (men jeg tror vel egentlig ikke helt på det..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har tydeligvis truffet en kjernekar! Ta den tiden du trenger til du føler deg trygg nok til å prøve igjen. I mellomtiden kan du jo for deg selv prøve med en og flere fingre og se om du klarer å vide deg ut?

Du må være skikkelig opphisset og våt om han skal komme inn i deg uten at det gjør vondt og om du forventer at det skal gjøre vondt og spenner deg av den grunn så blir det heller ikke godt.

Stol på at han sier han kan vente en stund, han er såpass voksen at du har all grunn til å forvente at han snakker sant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/#findComment-2477570
Del på andre sider

Du har tydeligvis truffet en kjernekar! Ta den tiden du trenger til du føler deg trygg nok til å prøve igjen. I mellomtiden kan du jo for deg selv prøve med en og flere fingre og se om du klarer å vide deg ut?

Du må være skikkelig opphisset og våt om han skal komme inn i deg uten at det gjør vondt og om du forventer at det skal gjøre vondt og spenner deg av den grunn så blir det heller ikke godt.

Stol på at han sier han kan vente en stund, han er såpass voksen at du har all grunn til å forvente at han snakker sant.

Du kan vel både suge og ronke ham? Nok av metoder for å gjøre det godt for ham vel.

Noe annet er at jeg neppe hadde klart å være så tålmodig som den karen over tid. Du kan jo ikke bare fortsette å si nei? For du vil vel ha sex - altså knulling - du og?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/#findComment-2477586
Del på andre sider

Du kan vel både suge og ronke ham? Nok av metoder for å gjøre det godt for ham vel.

Noe annet er at jeg neppe hadde klart å være så tålmodig som den karen over tid. Du kan jo ikke bare fortsette å si nei? For du vil vel ha sex - altså knulling - du og?

Jeg har ikke tenkt verken å suge eller ronke trådstarters kjæreste! ;o)

Legg svaret ditt rett fra vedkommendes innlegg så havner det riktig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/#findComment-2477652
Del på andre sider

Annonse

Så du synes altså at jeg bør ha sex med han snart? Synes egentlig det selv også, for hans del. For min egen del kunne det vel venta ganske lang tid..Men merker at jeg er litt egoistisk, fordi jeg har det jo så bra uansett. Kan jo hende sex også blir bedre enn jeg forventer..

Og jeg prøver jo å gjøre tng med han også, men tror ikke jeg gjør det bra nok for han har jo aldri kommet med meg..:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/#findComment-2481430
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ulvinnen

Jeg er nokså sikker på at det var rettet til henne.

Kjære deg, Lillemus gir deg bare et godt tips for hvordan du skal svare i tråder, det er da ingen ting å bli snurt for!

Dol er ulik de fleste forum når det gjelder oppsett, at de har en "svar til meg" funksjon er veldig nyttig. Så da er det dumt å ikke la trådleser få glede av det ved at du svarer feil person.

Alle skjønner at svaret var ment til trådstarter (også Lillemus), så det du fikk var bare et forumtips. Har du selv forsøkt å klikke på "Svar til meg" øverst på siden? Prøv det, så skjønner du poenget med å svare riktig person i trådene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305200-utnytter-jeg-han/#findComment-2486954
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...