Gå til innhold

hemmeligheter i parforhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Auroria

Føler jeg kan prate med kjæresten min om alt, men holder kanskje et par ting for meg selv som har med min indre personlighet og sjelsliv å gjøre. Tror det er viktig å ha et par personlige hemmeligheter helt for seg selv - bare de ikke er for store og mørke. Det kan være for vondt og skadelig å holde for seg selv.

Gjest fikk noen hemmeligheter

Jeg tror det er sunt å ha noen hemmeligheter. Det spørs jo hva slags hemmeligheter da, men f.eks. trenger jo ikke mannen din vite absolutt ALT om din fortid da...

Jeg tenkte ikke på ting i fortiden, men ting som skjer mens man er i et forhold.

Annonse

Det spørs helt på definisjonen av hemmeligheter.

Forteller hverandre det meste, men ikke alt. Forteller imidlertid det aller meste jeg tror har betydning for min kjære å vite.

Jeg skal ikke skylde på alkoholen, men det ble noen kyss med en annen på en fest.

Gjest Elextra

Jeg skal ikke skylde på alkoholen, men det ble noen kyss med en annen på en fest.

Javel?

Om du har kysset noen andre i fylla er det selvsagt ikke så lurt, men ikke sikkert det er så lurt å fortelle om det heller - kanskje bør du forsøke å glemme det selv?

Men vanskelig å si noe helt generelt her.

Javel?

Om du har kysset noen andre i fylla er det selvsagt ikke så lurt, men ikke sikkert det er så lurt å fortelle om det heller - kanskje bør du forsøke å glemme det selv?

Men vanskelig å si noe helt generelt her.

Jeg kan ikke si det, men jeg har mange tanker nå som du nok skjønner.

tzatziki1365380058

Jeg forteller ikke mannen hva mine venner sier til meg om sine liv, hva de sliter med osv. Fortrolige venner er fortrolige venner, og det at jeg har valgt og stoler fullstendig på min mann, betyr ikke at han skal vite alt om mine venner.

Det er naturligvis noen andre ting han ikke vet, også. Ikke fordi det egentlig er hemmelig, men fordi det ikke er viktig. Kan jo ikke fortelle alt jeg sier, gjør, opplever hele tiden, heller. Men har ingen hemmeligheter som kunne true forholdet på noe vis, dersom han hadde fått vite om dem.

Annonse

Hva ville du gjort da? Ikke sagt noe?

Om jeg skal være helt ærlig så vil jeg gjerne kysse denne mannen igjen, men det kan jeg ikke si til noen.

Hvis du har lyst å kysse den mannen igjen, må du først gjøre det slutt med han du er sammen med nå da! Herregud!

Gjest ViViola

Om jeg skal være helt ærlig så vil jeg gjerne kysse denne mannen igjen, men det kan jeg ikke si til noen.

''Om jeg skal være helt ærlig så vil jeg gjerne kysse denne mannen igjen,''

Oj, du beveger deg jo på veldig dypt vann, da, og spørsmålet er hva du tenker/føler i forhold til kjæresten - er det det forholdet du ønsker å satse på, eller hva vil du?

At man blir betatt/småforelsket i andre mens man er i forhold er ikke uvanlig, men man velger jo hva man skal gjøre med følelsene. Forelskelse man ikke gjør noe med, lever ut, vil dø - men gir du næring til følelsene, som ved å kline eksempelvis, så vil ikke forelskelsen går over med det første.

Dersom du velger å fortsette forholdet til kjæresten din, så skjønner du at du ikke kan kysse denne mannen igjen. Og jeg mener at du heller ikke nødvendigvis skal si noe om det, det kan gjerne såre mer enn det gagner. Joda, du kan få "bedre samvittighet", men han er påført noe han ikke har bedt om.

Om du etterlever ønsket om å kysse mer på mannen, så mener jeg du må ta deg en alvorlig prat med kjæresten. Da er det ikke sikkert forholdet deres er liv laga.

Gjest Shira :o)

Det er kanskje spenningen og oppmerksomheten du likte?

Vi har ikke hemmeligheter for hverandre, men er ganske laidback begge to. Vi kliner ikke med andre, men vi kan være rause på kyssene vi deler ut. Dette høres kanskje fælt ut, men vi er ikke sjalu av oss, og vet hvor grensene for oss, går.

Jeg synes du skal kjenne på magefølelsen din jeg. Har du det godt i forholdet ditt? Eller du er kanskje på vei ut?

Eller var det bare spenningen. Alle liker at de får oppmerksomhet, bekreftelse på at en ser bra ut, og er attraktiv for noen.

Bare vokt deg for at du ikke drar det for langt, hvis du egentlig har det bra som du har det. Hemmeligheter kan ofte vokse seg store og mørke. Og tiden er kanskje inne for at du tar ett oppgjør med deg selv, om du har et bra slik du har det nå? Har du det bra, så lar du ikke tankene spinne videre på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...