Gå til innhold

Hvor mange ganger er sex vondt?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt sex 1 gang, og gruer meg til neste gang. Jeg har noen venninner som har hatt sex utallige ganger, og flere av de sier at det var grusomt vondt første gang, men også andre, tredje og fjerde gang. De som gikk lenge mellom hver gang de hadde sex syns at det føltes som første gang på nytt siden det gikk så lang tid i mellom. Er det ikke vanlig at bare første gang er vondt? Da har jo jomfruhinna sprukket, slik at de neste gangene bør være mer behagelig. Er det lurt å f.eks. kjøpe en dildo for å bli kjent med sin egen kropp, slik at samleie skal bli mer behagelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305223-hvor-mange-ganger-er-sex-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo ikke bruddet av jomfruhinna som gjør vondt da:-) Det er fordi man ikke har gjort det tidligere, som gjør en trang "der nede".

Jeg synes det var vondt de første gangene jeg hadde sex (husker ikke hvor mange ganger det gjaldt, men fire-fem, kanskje)... Det blir bedre etterhvert, men man må bruke god tid så du er godt oppvarmet og mottakelig:-)

Gjest Klaudia

Det viktigste er at du er veldig trygg og avslappet.

Jeg syntes faktisk den 3-5 gangen var vondest uten at jeg skjønte hvorfor. Tenker i ettertid at det skyldtes at jeg ikke var så våt/oppvarmet eller at jeg mer nervør/anspent disse gangene. Eller at jeg forventet mindre smerte disse gangene ift første og andre gangen. Utrolig hvordan du kan lure hjernen til å tro at noe skal gjøre vondt eller ikke.

Det kan forøvrig gjøre vondt fortsatt enkelte ganger ifm samleie. Men det er helst helt i starten av samleie og ved inntregningen. Er 28 år og har hatt en god del sex. Men det går som sagt fort over, toppen et minutt eller to.

Gjest Tuppemora:)

Jeg hadde ikke vondt i det hele tatt første gang jeg hadde sex. Det var skikkelig deilig og vi hadde sex fem ganger i løpet av natten:P

Kan jo nevne at vi hadde vært kjærester i 10 måneder før første samleie. Og i de siste 3-4 måndene _før_ vi hadde sex sammen for første gang, koste vi og onanerte hverandre endel. Så jeg var veldig trygg og kjente han jo veldig godt da.

Tror nok det har veldig mye å si at en er trygg på partneren. Da er man mye mer avslappet, og er motakelig for penis.

Første gangen jeg hadde sex gjorde det forferdelig vondt. Fristet ihvertfall ikke mye til gjentakelse ;)

Ser Bookworm skriver at det ikke er bruddet på jomfruhinna som gjør vondt, men at det er trangt.

Vel vel....hos meg tok det ganske lang tid før gutten greide å komme seg igjennom jomfruhinna, og det skal jeg love deg gjorde vondt.

2.gangen jeg hadde sex var noe heeeeelt annet.....Da kjente jeg at det var godt....Men, viktig å bruke god tid, slik at du er våt.

Annonse

Gjest mykaasda

Det var så vondt for meg de første gangene at han fikk den ikke inn. Selv om jomfruhinna var borte. Var så trang. Det som hjelper er å ikke kjøre den rett inn, men begynne med en finger.. og etter en stund to fingre.. kanskje er det nok de første gangene.. før en etterhvert kan prøve tre fingre og så få inn hele. Plutselig så løser det seg:)

Gutten min trodde at det skulle da gå helt fint å ha sex, for jeg var jo SÅ våt. Men det hjelper ikke å være aldri så våt om du er for trang.

Gjest Marius88

Det var så vondt for meg de første gangene at han fikk den ikke inn. Selv om jomfruhinna var borte. Var så trang. Det som hjelper er å ikke kjøre den rett inn, men begynne med en finger.. og etter en stund to fingre.. kanskje er det nok de første gangene.. før en etterhvert kan prøve tre fingre og så få inn hele. Plutselig så løser det seg:)

Gutten min trodde at det skulle da gå helt fint å ha sex, for jeg var jo SÅ våt. Men det hjelper ikke å være aldri så våt om du er for trang.

Det er vel individuelt. Nå er jeg en mann og ikke kvinne. Min eks vi var begge jomfruer da vi debuterte. For hun var det vont første gangen det var hun forbrett på. Andre gangen litt vont men mer nytelse enn smærte tredje gangen ikke vont i det heletatt. Så min nåværende kjæreste der hadde jomfruhinnen sprekket før vi hadde sex første gangen der et vellykket første samleie for hun og bare nytelse

Gjest mykaasda

Det er vel individuelt. Nå er jeg en mann og ikke kvinne. Min eks vi var begge jomfruer da vi debuterte. For hun var det vont første gangen det var hun forbrett på. Andre gangen litt vont men mer nytelse enn smærte tredje gangen ikke vont i det heletatt. Så min nåværende kjæreste der hadde jomfruhinnen sprekket før vi hadde sex første gangen der et vellykket første samleie for hun og bare nytelse

Jeg har da vel ikke skrevet at det ikke er inviduelt.

Jeg skrev om meg, og jeg tror også det er ganske lik situasjon for jenta1991 slik hun beskriver situasjonen sin.

Er fullstendig klar over at det ikke er slik for alle, kanskje ikke en gang for de fleste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...