Gå til innhold

Han føler at han ikke elsker meg lenger

Anbefalte innlegg

Har vært sammen i 11 år, gift i 8. Vi har vært gjennom utroskap på begge to, men har bestemt oss for å satse på forholdet. Vi har to barn. Vi har egentlig et godt forhold, vi har ikke problemer med sexlivet, enige om oppdragelse. Jeg er en helt ok person å være sammen med, er aldri masete, alltid positiv. Varm og kjærlig. Men han sier at han sliter med følelsene sine overfor meg. Han sier at han kanskje er i en slags livskrise. Jeg vier meg 100% til han, og jeg er redd for at jeg en dag ikke orker å gå rundt å være "uelsket". Det er ganske tøft å høre slikt, men jeg har opplevd ting i livet så jeg vet at jeg er en kjempesterk person. Jeg er redd for at han kaster vekk et flott samliv med meg på grunn av denne "livskrisen", og våkner opp en dag og forstår hva han har mistet. Vi skal til familierådgivning. Men hvordan skal han få tilbake følelsene for meg igjen? Han sier at han vil så gjerne.....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...