ToughChick Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har vært sammen i 11 år, gift i 8. Vi har vært gjennom utroskap på begge to, men har bestemt oss for å satse på forholdet. Vi har to barn. Vi har egentlig et godt forhold, vi har ikke problemer med sexlivet, enige om oppdragelse. Jeg er en helt ok person å være sammen med, er aldri masete, alltid positiv. Varm og kjærlig. Men han sier at han sliter med følelsene sine overfor meg. Han sier at han kanskje er i en slags livskrise. Jeg vier meg 100% til han, og jeg er redd for at jeg en dag ikke orker å gå rundt å være "uelsket". Det er ganske tøft å høre slikt, men jeg har opplevd ting i livet så jeg vet at jeg er en kjempesterk person. Jeg er redd for at han kaster vekk et flott samliv med meg på grunn av denne "livskrisen", og våkner opp en dag og forstår hva han har mistet. Vi skal til familierådgivning. Men hvordan skal han få tilbake følelsene for meg igjen? Han sier at han vil så gjerne..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305239-han-f%C3%B8ler-at-han-ikke-elsker-meg-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.