Gå til innhold

Problemer i forbindelse med Tvilling

Anbefalte innlegg

Mann781365381172

For 2 år siden fjernet jeg kirurgisk en tvilling i halebeinsområdet.. Jeg hadde gått i 6-7 år med denne da jeg har mer eller mindre legeskrekk... Da hadde denne spredd seg kraftig, og det ble et større kirurgisk inngrep... Men i ettertid har det vært veldig bra i halebeinsområdet, men jeg mistenker at det kanskje har spredd seg til andre områder... Nå sitter jeg med en byll som kommer og går på pungen... Den er utrolig vond når den er der, og blir nesten på en størrelse med en golfball... Kommer ut gulbrun verkemasse når det går hull på den etter en ukes tid.. Har prøvd å stikke hull på den med en desinfisert nål selv, men kommer ikke helt inn.. Det gjør jo vondt å stikke seg selv med en nål i pungen lissom.. :) Den kommer og går.. Nå er den på max igjen nesten(golfball), og klarer nesten ikke å gå eller sitte... Spørsmålet mitt da... Kan dette være spredning av den gamle cysten, eller er dette noe helt annet? :) Mann78

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305386-problemer-i-forbindelse-med-tvilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann781365381172

Men herregud - kom deg til lege da! Dette høres jo helt fryktelig ut! Hadde du vært min mann så hadde jeg slept deg til legen om nødvendig!

Hehehe... Jeg trekker uansett tilbake det med golfball... Tror det var på størrelse med ett egg igår...

Men så sprakk det, og nå er jeg i syvende himmel... :D:D:D

Ja det var eksen som slepte meg til legen ang tvillingen og... :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...