Gå til innhold

Ekstremt tissantrengt under graviditet

Anbefalte innlegg

Trønderjente23

Hejsann ..

Jeg er nå 21 uker på veg med mitt første barn. Jeg vet det er ganske normalt å løpe mye på toalettet under graviditet. Men jeg syns det er ekstremt mye.. jeg er oppe opp til 2-3 ganger om natten på toalettet, og flere ganger i timen på dagtid.. enda jeg ikke har hatt i meg noe å drikke så må jeg løpe som en helt på toalettet. Kan det være noe som blærekatar eller noe slikt ? er liksom liiiiiiiiiiitt for mye doløping, til og være gravid og :o

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305444-ekstremt-tissantrengt-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg hadde det slik da jeg var gravid begge gangene, uten at det var urinveisinfeksjon eller noe annet galt. Særlig på natten måtte jeg opp å tisse flere ganger, og ettersom jeg stadig hadde problemer med å få sove igjen, gjorde dette meg temmelig sliten.

Har dessverre ingen gode råd til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...