peachy87 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 jeg har fått behandling for dette før..da fikk jeg flagyl av legen..men det kom tilbake en uke etter behandlingen...jeg gikk ikke til lege igjen når det kom tilbake...jeg tenkte at det kanskje ville gå gradvis vekk. nå har jeg ny partner og syns det er veldig flaut at jeg har det, og jeg tør ikke si det til han. er det veldig viktig at partneren blir behandlet, for at jeg skal bli kvitt det? jeg har fått åpne sår og det svir intenst når jeg tisser, og det er vondt under samleie. finnes det en måte som jeg kan behandle kun meg selv på? og finnes det en salve som hjelper for de sårene nedentil? de er veldig spredd, så jeg har vondt overalt nå. bare det kommer litt utflod kommer det vond svie.håper på raskt svar, jeg er desperat..orker ikke mer! har til og med klødd så mye at jeg er helt rød på venstre side av kjønnsleppa, og hud er klødd vekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305465-gardrenella-vaginalis%C3%A5pne-s%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.