pjokka Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg er gravid i 20.uke og har så langt hatt et smertefritt svangerskap, men innimellom får jeg sterke "voksesmerter" i bena fra rett over knærne og nedover. Er det andre som har opplevd dette? I dag har det vart hele dagen og det er ganske vondt.. 0 Siter
Gjest Jeg har også Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ja, jeg! Er 15 uker på vei, og har hatt det to ganger så langt i svangerskapet. Skikkelig ubehagelig, men vet ikke hva det skyldes. Helt sikkert ikke noe "skummelt". :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det har kanskje noe med det å gjøre at muskulaturen blir bløtere i et svangerskap. Selv var jeg veldig plaget med kramper om natta. Bekkenplager var det også endel av. 0 Siter
Gjest nurseiam Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Du får sjekke opp om gravide kan bruke magnesium. Isåfall kan dette hjelpe mot kramper/urolige ben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.