Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 20.uke og har så langt hatt et smertefritt svangerskap, men innimellom får jeg sterke "voksesmerter" i bena fra rett over knærne og nedover. Er det andre som har opplevd dette? I dag har det vart hele dagen og det er ganske vondt..

Gjest Jeg har også
Skrevet

Ja, jeg! Er 15 uker på vei, og har hatt det to ganger så langt i svangerskapet. Skikkelig ubehagelig, men vet ikke hva det skyldes. Helt sikkert ikke noe "skummelt". :-)

AneM1365380603
Skrevet

Det har kanskje noe med det å gjøre at muskulaturen blir bløtere i et svangerskap. Selv var jeg veldig plaget med kramper om natta. Bekkenplager var det også endel av.

Gjest nurseiam
Skrevet

Du får sjekke opp om gravide kan bruke magnesium. Isåfall kan dette hjelpe mot kramper/urolige ben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...