Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi satt og måpte litt da vi så han mannen med to koner på Senkveld i går. Greit nok at den første kona ikke fantes sjalu, men å synes det var vakkert at mannen og leieboeren forelsket seg og at også hun ble hans "kone" i en eller annen seremoni og at alle tre deler hus... Vel... Hun var jo til og med hans forlover i denne "bryllupsseremonien"!

Verken kjæresten eller jeg er spesielt sjalu av oss, men der går virkelig grensa for oss i alle fall! Jeg hadde ikke følt meg særlig verdsatt og elsket om jeg visste at denne kvelden lå han og knullet sin andre kone i rommet ved siden av... Han mente det samme om jeg hadde hatt to menn. Nei - akkurat i dette tilfellet er jeg en stooor egoist og vil ikke dele mannen min med noen andre kvinner - jeg, og jeg ene og alene, vil være kvinnen i hans liv! :o) Han er da også den eneste mannen i mitt liv, om jeg ser bort fra sønnen min da, men det blir jo noe helt annet. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305492-trioen-p%C3%A5-senkveld-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bustebeisa

Helt enig med deg Lillemus...

Ikke snakk om å dele min kjæreste med noen andre.

Og nei, jeg er heller ikke av den sjalu typen.

Undret meg litt over at alt var så vakkert. At den du er glad i faller for ei anna. At den du er glad i gifter seg med ei anna... Nei, huff og huff...

Gjest Elextra

Jeg så ikke programmet i går, men har jo lest om trioen i flere aviser, det stod mye om dem for få uker siden.

Har lurt veldig på motivene og tankene til førstekona, jeg får det liksom ikke helt til å stemme at hun er så forståelsesfull og sjenerøs og takler situasjonen så greit. Er motivasjonen hennes heller at dette var eneste måte å holde familien "samlet"?

Annonse

Jeg måpte også ja. Ble også kanksje litt flau på deres vegne tror jeg. Aldri at jeg ville dele en mann på den måten, eller omvendt,heller.

At hun syntes det var så vakkert og nydelig at mannen hennes hadde en seremoni med en annen kvinne hørtes bare helt snålt ut.

Hele opplegget der syns jeg er utrolig SNÅLT!

Gjest hjernevasket

Jeg måpte også ja. Ble også kanksje litt flau på deres vegne tror jeg. Aldri at jeg ville dele en mann på den måten, eller omvendt,heller.

At hun syntes det var så vakkert og nydelig at mannen hennes hadde en seremoni med en annen kvinne hørtes bare helt snålt ut.

Hele opplegget der syns jeg er utrolig SNÅLT!

Trioen virket i allefall veldig hjernevasket. Mennesker med et normalt følelseliv ville aldri godtatt dette.

Gjest Valnøtt

Hehe - jeg kan bare si at han jeg var gift med hadde jeg gladelig delt videre....

Men nå som jeg har en kjæreste jeg elsker med all kraft jeg eier så ville jeg ikke vært interessert i å dele på ham, nei.

Kanskje han fyren her er så kjip at den første kona syntes det var en lettelse å bli kvitt'n ihvertfall halve tiden...

Jeg synes de virket lykkelige og harmoniske. Og har ingen problemer med å forstå at enkelte kan trives med andre samlivsformer enn monogame parforhold.

Jeg håper jo for deres skyld at dette er noe alle tre faktisk _er_ lykkelige og harmoniske med! Men for meg, og tydeligvis de fleste her inne i alle fall, er ikke dette noe alternativ. Egoister som vi er. ;o)

Annonse

Jeg håper jo for deres skyld at dette er noe alle tre faktisk _er_ lykkelige og harmoniske med! Men for meg, og tydeligvis de fleste her inne i alle fall, er ikke dette noe alternativ. Egoister som vi er. ;o)

Greit nok at man ikke kunne tenke seg å leve sånn selv.

Men det er ikke dermed sagt at man ikke kan forstå dem. Jeg ser jo nedover her at enkelte kaller dem hjernevasket osv. Er det nødvendig å være så intolerant selv om man ikke ønsker å bytte med dem?

Jeg tror det er fullt mulig å elske to på samme tid, og sjalusi blir på en måte meningsløs hvis det ikke er noen fare for at en mister den man elsker. Sjalusi handler jo ikke bare om eiertrang og oppmerksomhet, den handler også om redsel for å miste.

Det var også tydelig at de to kvinnene respekterte hverandre høyt og var veldig glad i hverandre. Jeg synes det var en interessant kjærlighetshistorie.

Mary Poppins

Greit nok at man ikke kunne tenke seg å leve sånn selv.

Men det er ikke dermed sagt at man ikke kan forstå dem. Jeg ser jo nedover her at enkelte kaller dem hjernevasket osv. Er det nødvendig å være så intolerant selv om man ikke ønsker å bytte med dem?

Jeg tror det er fullt mulig å elske to på samme tid, og sjalusi blir på en måte meningsløs hvis det ikke er noen fare for at en mister den man elsker. Sjalusi handler jo ikke bare om eiertrang og oppmerksomhet, den handler også om redsel for å miste.

Det var også tydelig at de to kvinnene respekterte hverandre høyt og var veldig glad i hverandre. Jeg synes det var en interessant kjærlighetshistorie.

Jeg er helt enig med deg..

tzatziki1365380058

Jeg ville ikke tatt i mannen med ildtang, synes han er en ubeskrivelig creepy fyr, og det syntes jeg FØR han stilte opp med to koner også. (Kjente til han pga cognacen hans). Av den grunn fatter jeg ikke at han har klart å få til det opplegget han/de kjører nå! At han, av alle mennesker, har fått to søte damer på kroken, og de er så nesegrust forelska i ham at de er villig til å dele, det går sant å si over min forstand.

Jeg synes hele greia er merkelig, og ville aldri valgt et sånt liv selv. Men dersom de virkelig er fornøyde med ordningen, alle tre, så er det jo fint for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...