Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener å ha lest en gang at de er i slekt, men ettersom det ikke ble nevnt på fredag så ble jeg usikker.

De er kusiner, og neppe bifile. Jon og Annika har også barn som bor sammen med dem.

Dette kommer ikke frem i media, jeg antar de har satt visse krav for å stille opp. Veldig troverdig...

Gjest merksnodig

Greit nok at man ikke kunne tenke seg å leve sånn selv.

Men det er ikke dermed sagt at man ikke kan forstå dem. Jeg ser jo nedover her at enkelte kaller dem hjernevasket osv. Er det nødvendig å være så intolerant selv om man ikke ønsker å bytte med dem?

Jeg tror det er fullt mulig å elske to på samme tid, og sjalusi blir på en måte meningsløs hvis det ikke er noen fare for at en mister den man elsker. Sjalusi handler jo ikke bare om eiertrang og oppmerksomhet, den handler også om redsel for å miste.

Det var også tydelig at de to kvinnene respekterte hverandre høyt og var veldig glad i hverandre. Jeg synes det var en interessant kjærlighetshistorie.

Men hva er "in it for them"? Altså han får jo to damer, to og ha sex med, garantert en som ikke har vondt i hodet osv. Men hva med dem? Hva får de ut av å dele på ham? Er det positivt at de da slipper ham halve tida? Og at de får ha en "venninne" i huset, som kan hjelpe med husarbeid?

Jeg skjønner det ikke jeg, hadde skjønt det om det fesk var 2 menn og 2 damer som var blandet, men ikke her. Det er liksom han som får i pose og sekk, og de får bare en halv pose...

Annonse

Gjest merksnodig

Så det ikke selv, men har søkt litt nå. Og mannen er jo rik... Og han har bygget opp dette med sin kone men med hans navn som varemerke... Hvordan skulle hun da takle at det kom en ny dame inn i bildet og at han ønsket å bytte henne ut med en yhgre modell? Jo, denne løsningen sikrer henne firmaet, penger, og mange selger seg jo for mindre enn det der...

Klart det ikke er så rosenrødt som de later som, det er jo en fasade det.

Men hva er "in it for them"? Altså han får jo to damer, to og ha sex med, garantert en som ikke har vondt i hodet osv. Men hva med dem? Hva får de ut av å dele på ham? Er det positivt at de da slipper ham halve tida? Og at de får ha en "venninne" i huset, som kan hjelpe med husarbeid?

Jeg skjønner det ikke jeg, hadde skjønt det om det fesk var 2 menn og 2 damer som var blandet, men ikke her. Det er liksom han som får i pose og sekk, og de får bare en halv pose...

Jeg går ut fra at du sikter til sex, og ikke kjærlighet når du sier at de bare får en halv pose hver? For når det gjelder følelser, omsorg, kjærtegn i hverdagen, oppmerksomhet osv. synes jeg det blir feil å si at de deler. To søsken får vel ikke mindre kjærlighet hver enn et enebarn får?

Det er jo bare vanetenkning at kjærligheten mellom mann og kvinne kun kan rette seg mot én person om gangen, og slik sett er forskjellig fra andre former for kjærlighet.

Når det gjelder sex, kan man selvsagt tenke seg at hans "kapasitet" må deles mellom de to. De sa jo også at de deler seng med ham annenhver natt. Selv sover jeg ikke sammen med mannen min i det hele tatt, men vi har da jevnlig sex for det.

Jeg tror heller ikke jeg hadde merket forskjell i hans "kapasitet" og lyst på meg om han sneik seg over til nabokjerringa i ny og ne. Lysten og frekvensen kan øke om den blir stimulert. Og motsatt er det jo ikke alle vanlige par som har sex hele tida selv om de alltid deler seng, heller.

Likevel er jeg ikke uenig med deg når du sier at det er lettere å forstå en firkant enn en trekant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...