Gå til innhold

Kattenavn..

Anbefalte innlegg

Gjest puspus
Skrevet

Hva heter kattene deres? Eller har dere forslag til fine kattenavn? Både til jente og guttenavn:)

Gjest her har du noen
Skrevet

Potifar, Sofus, Gøril, Magda, Knut, Linus, Hårek, Lulle, Muskatt, Rembrandt, Max, Einstein, Frodo, Arwen, Susie, Pamela.

Gjest D*lilith
Skrevet

Våres katt heter Lune,det er en gutt : )

Skrevet

Synes det er like avslørende å opplyse kattenavn her som navn på barna jeg da...

Gjest surikatt
Skrevet

Potifar, Sofus, Gøril, Magda, Knut, Linus, Hårek, Lulle, Muskatt, Rembrandt, Max, Einstein, Frodo, Arwen, Susie, Pamela.

Sirkeline, Rassmus, Mims, Gråpus, Svarten, Flekken.

Gjest surikatt
Skrevet

Sirkeline, Rassmus, Mims, Gråpus, Svarten, Flekken.

Felix er også et bra navn, synes jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi har to hankatter som heter Simba (er lodden) og Texas, og en hokatt som heter Gizmo. Vi trodde først at sistnevnte var gutt, derav navnet. Texas er avkom av de andre to.

Skrevet

Synes det er like avslørende å opplyse kattenavn her som navn på barna jeg da...

enig

Skrevet

Foreslår Bingo (ser deg for meg når du roper etter katten) ;)

Skrevet

Foreslår Bingo (ser deg for meg når du roper etter katten) ;)

*knegg*

og så kan naboens katt kalles "Lodo".

Skrevet

*knegg*

og så kan naboens katt kalles "Lodo".

Mener du Ludo? man kan kalle katter hva som helst ja. :)

Skrevet

Mener du Ludo? man kan kalle katter hva som helst ja. :)

Nei, "Lodo". Jeg har en fortid som bingoarrangør, den gangen jeg bodde på landet og sang i blandakor;-) Da skal man rope "Lodo" hvis man er førstemann til 5 treff, vilkårlig plassert. Roper man "Bingo" da ryster folk oppgitt på hodet over denslags uvitenhet, for Bingo skal man først rope når det blir _rekker_;-)

Skrevet

Nei, "Lodo". Jeg har en fortid som bingoarrangør, den gangen jeg bodde på landet og sang i blandakor;-) Da skal man rope "Lodo" hvis man er førstemann til 5 treff, vilkårlig plassert. Roper man "Bingo" da ryster folk oppgitt på hodet over denslags uvitenhet, for Bingo skal man først rope når det blir _rekker_;-)

aha, ok. Jeg har faktisk hatt bingodilla, men ikke vært ute for lodo ;) Man kan fort bli hekta på slikt spill.... nå spiller jeg ikke engang radiobingo. Det er fjern fortid.

Bingo og lodo høres jo knall ut :)

Skrevet

corner husker jeg det var, hjørnene såklart :)

Skrevet

corner husker jeg det var, hjørnene såklart :)

hmmmm det husker ikke jeg. Kanskje det er noen skikkelige gammeldagse regler jeg hukser;-)

Skrevet

hmmmm det husker ikke jeg. Kanskje det er noen skikkelige gammeldagse regler jeg hukser;-)

Jeg var mest på slike lyn bingoer. Var også på bygdebingo, men huser ikke lodo altså.... Har du spilt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...