Gjest puspus Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hva heter kattene deres? Eller har dere forslag til fine kattenavn? Både til jente og guttenavn:) 0 Siter
Gjest her har du noen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Potifar, Sofus, Gøril, Magda, Knut, Linus, Hårek, Lulle, Muskatt, Rembrandt, Max, Einstein, Frodo, Arwen, Susie, Pamela. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Våres katt heter Lune,det er en gutt : ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Synes det er like avslørende å opplyse kattenavn her som navn på barna jeg da... 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Potifar, Sofus, Gøril, Magda, Knut, Linus, Hårek, Lulle, Muskatt, Rembrandt, Max, Einstein, Frodo, Arwen, Susie, Pamela. Sirkeline, Rassmus, Mims, Gråpus, Svarten, Flekken. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Sirkeline, Rassmus, Mims, Gråpus, Svarten, Flekken. Felix er også et bra navn, synes jeg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Vi har to hankatter som heter Simba (er lodden) og Texas, og en hokatt som heter Gizmo. Vi trodde først at sistnevnte var gutt, derav navnet. Texas er avkom av de andre to. 0 Siter
vanilje Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Synes det er like avslørende å opplyse kattenavn her som navn på barna jeg da... enig 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Foreslår Bingo (ser deg for meg når du roper etter katten) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Foreslår Bingo (ser deg for meg når du roper etter katten) *knegg* og så kan naboens katt kalles "Lodo". 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 *knegg* og så kan naboens katt kalles "Lodo". Mener du Ludo? man kan kalle katter hva som helst ja. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Mener du Ludo? man kan kalle katter hva som helst ja. Nei, "Lodo". Jeg har en fortid som bingoarrangør, den gangen jeg bodde på landet og sang i blandakor;-) Da skal man rope "Lodo" hvis man er førstemann til 5 treff, vilkårlig plassert. Roper man "Bingo" da ryster folk oppgitt på hodet over denslags uvitenhet, for Bingo skal man først rope når det blir _rekker_;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Nei, "Lodo". Jeg har en fortid som bingoarrangør, den gangen jeg bodde på landet og sang i blandakor;-) Da skal man rope "Lodo" hvis man er førstemann til 5 treff, vilkårlig plassert. Roper man "Bingo" da ryster folk oppgitt på hodet over denslags uvitenhet, for Bingo skal man først rope når det blir _rekker_;-) aha, ok. Jeg har faktisk hatt bingodilla, men ikke vært ute for lodo Man kan fort bli hekta på slikt spill.... nå spiller jeg ikke engang radiobingo. Det er fjern fortid. Bingo og lodo høres jo knall ut 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Nei, "Lodo". Jeg har en fortid som bingoarrangør, den gangen jeg bodde på landet og sang i blandakor;-) Da skal man rope "Lodo" hvis man er førstemann til 5 treff, vilkårlig plassert. Roper man "Bingo" da ryster folk oppgitt på hodet over denslags uvitenhet, for Bingo skal man først rope når det blir _rekker_;-) corner husker jeg det var, hjørnene såklart 0 Siter
morsan Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 corner husker jeg det var, hjørnene såklart hmmmm det husker ikke jeg. Kanskje det er noen skikkelige gammeldagse regler jeg hukser;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 hmmmm det husker ikke jeg. Kanskje det er noen skikkelige gammeldagse regler jeg hukser;-) Jeg var mest på slike lyn bingoer. Var også på bygdebingo, men huser ikke lodo altså.... Har du spilt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.