Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest desperat etter svar

Hei! Jeg er 23 år og gift med verdens herligste person i litt over 9 måneder (vi har vært sammen i 6 år). Grunnen til at jeg sier person og ikke mann er fordi jeg har hatt vært litt forvirret de siste 6 månedene. Litt før jul forelsket jeg meg i ei jente. Dette skapte så store forvirringer i hodet at det endte opp med at jeg fortalte det til mannen min for noen uker siden. Han tok det så klart tungt. Ved siden av disse bifile tankene går jeg rundt og tenkter på om jeg giftet meg alt for ungt. De følelsene jeg har for han har gått mer over i vennskap (han er min bestevenn) i stedenfor dyp kjærlighet. Jeg klarer ikke å fortelle han det, for han sier han elsker meg over alt på jord. Så bruker han ekteskapet som et argument. Jeg forstår det veldig godt, men jeg føler at hvis jeg fortsetter i forholdet (med de følelsene/tankene jeg har), så er det bare for hans skyld... Hva skal jeg gjøre?? I tillegg går jeg rundt å er redd for hva venner og familie vil si.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305507-samlivsbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel vanlig at følelser går over til mer vennskapelige enn kjæreste-følelser etterhvert. Men lidenskap,tillit og andre følelser kommer man langt med i et forhold likevell. Er det ikke bare noe du selv tror da? At du blir forvirra av tankene på jenter, som gjør at du tviler på følelsene for mannen din?

Dessuten,hva du enn måtte føle og tenke om det, skal du hvertfall IKKE bry deg om hva venner og familie sier og mener.

Dette er helt opp til deg og vurdere,og evt gjøre noe med.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305507-samlivsbrudd/#findComment-2481062
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...