Gjest helmeren Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg er en mann på 39 år som går på metadon på 7 året og har aldri tidliger hatt dette problemet. Har samboer og vi har vært sammen i mange år og er veldig trygge på hverandre. Og vi har alltid tidligere hatt et bra sexliv. Nå er det sjeldnere, kansje 2-3 gang i mnd. Så og si alltid så får jeg alt for tidlig utløsning, dvs noen ganger før penetrering uten noen som helst stimulering av penis. Det har oxo skjedd at jeg har hatt utløsning når jeg har holdt på med helt hverdagslige ting, uten tanke på sex overhodet. Hva er det som skjer egentlig? Dette er veldig frustrerende for oss begge. Kan du hjelpe meg å gi meg svar på hva dette kan skyldes, så vil det være til stor hjelp for oss begge. Detter er frustrerende for oss begge. På forhånd takk! Mvh frustrert mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305546-metadon-og-for-tidlig-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Prematur ejaksulasjon, det vil si at det er vanlig å komme for raskt, er ikke oppgitt som en bivirkning for de som går på metadon. Det er vanskelig å fastslå om din tidlige utsløsning påvirkes av medikamentet. Foreslår at du spør fastlegen din om hjelp og at han/hun heviser deg videre til en urolog om det er muligheter for at det er en medisinsk årsak. Det virker som om orgasme og ejakulasjon skjer helt uavhengig av hverandre slik du nå har det. Mulig du kunne fått hjelp om du lærer deg å bruke bekkenbunnsmusklene slik at du oppnår orgasmekontroll ved at du kniper når du nærmer deg ejakulasjon. Det stopper orgasmerefleksen og holder tilbake sædvæsken, men det spørs om det vil hjelpe når du ikke merker at den kommer. Men prøv likevel - hva slags muskler du skal knipe med finner du ut om du stopper tissestrålen. De msklene du strammer da, skal du også knipe med (uten at du tisser) ellers. Minst 50 per dag gjør at de blir godt trente i løpet av noen måneder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305546-metadon-og-for-tidlig-utl%C3%B8sning/#findComment-2485907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.