baronblood84 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jeg er en gutt på 23 år som har et problem for hver gang jeg skal ha et samleie. Jeg debuterte ikke seksuelt før jeg var 23år og bare hatt sex to ganger før. Men jeg vet heller ikke om jeg kan kalle det for sex hehe. Tingen er at jeg slet for hver av de gangene. Jeg trodde det skulle være enkelt men det ble heller for vanskelig og slitsomt. Jeg hadde gledet meg til å ha sex men det som jeg trodde skulle bli lett ble mye vanskeligere enn forventet.. jeg klarte nesten ikke å få penisen opp og da jeg fikk den opp så ble den slapp etter at jeg hadde penetrert i vaginaen. En av grunnene skyldes kondom. Jeg syntes også at det var det som hindret meg i ha god nytelse men uansett skal jeg aldri ha sex uten kondom for jeg er redd for å få hiv, klamydia eller herpes.. Den andre grunnen til at jeg fikk penisen ned tror jeg skyldes av at jeg ikke er nok sterk.. jeg syntes at jeg det var slitsomt å ta fram og tilbake på vaginaen. Jeg veier 65kilo og dama jeg hadde sex med veier jo 50kilo så jeg skal jo klare det? Ting nummer tre er at jeg kanskje burde bruke en nybegynner stilling for å ha sex? jeg prøvde misjonær stillingen men klarte ikke det... ikke selv da dama var oppå meg.. når jeg er hjemme og ser på erotikk så får jeg jo alltid penisen opp veldig lett. Men de gangene jeg hadde sex var veldig vanskelig. Er jeg impotent? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305599-er-jeg-impotent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest limerick Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, du er nok ikke impotent. Du sliter nok med prestasjonsangst/stress i forhold til dette her. Du er redd for å få hiv eller andre sykdommer, du synes det er slitsomt å bevege deg under sex, du stresser ant med både det ene og det andre og da er det svært vanlig at junior nekter å bli med lenger. Altså ikke noe farlig. Det som er "farlig" her er at hvis du ikke lærer deg å slappe litt av så vil du kanskje stresse mer, vært veldig obs på at "nå detter den" ol og så vil du lage problemet større. Du bør altså slutte å fokusere på problemene og prøve å bare nyte ting. Om den skulle dette ned så prøv å ta det med ro den grad du klarer og bruk tid å kose med deg selv og dama og nyt den kosen, til junior er reist seg igjen. Hvis du synes det er slitsomt med sex så er du sannsynligvis litt i dårlig form. De aller fleste synes det går grei med misjonærstillingen, men den er jo tung for armene. Å variere stillinger er det beste. Dere kan ligge ned på sengen med hun forand deg og så kan du penetrer inn bakenfra. Eller hun kan ha baken oppå en pute og s kan du sitte på kne. Eller hun på sengen og du på kne på gulvet (husk brannsår på knærne) eller bakfra, da står jo du på knærne. Eller hun sittende oppå deg. osv. Blir du veldig sliten så kan du som skrevet før muligens være i dårlig form, kanskje du bør vurdere å trene litt så du får en bedre kondis og en sterkere muskelmasse. Det er godt for mer enn de tidene du har sex. Til det andre spørsmålet ditt, om vi kan få sex eller andre sykdommer med kondom på. Ja, i teorien så kan vi det. Hvis vi og partner har sår på stedene rundt kondomen f.eks. og vi blør eller bytter kroppsvæsker. Noen andre sykdommer ligger også rundt kjønnsorganet og ikke bare på det slik at kondomen ikke vil være tilstrekkelig. Men generellt så er kondom det eneste og et godt alternativ i beskyttelsen mot kjønnssykdommer. Så hvis du skal ha sex så er kondomen det aller beste hjelpemiddelet for deg selv mot sykdommer, og da har du også gjort ditt for å sikre deg mot uønsket graviditet hos partner. Så sørg for at kondomene er nye og friske og i passende størrelse så har du gjort det du kan for å sikre deg og det er lite sannsynlighet for at du skal få noe som helst av sykdommer el. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/305599-er-jeg-impotent/#findComment-2482081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.