Gå til innhold

samboer ned i vekt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hm? Han er så god i mjuke joggebukser at! :o) Men nå kan jeg knapt huske sist jeg så ham i det, så det er ingen dagligdags hendelse akkurat.

Joggebukser er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg, og tanken på noen som fisket frem "godsakene" til en kanskje lett overvektig mann fra en utvasket joggebukse var ikke direkte appellerende.

Joggebukser er noe av det minst sexy jeg kan tenke meg, og tanken på noen som fisket frem "godsakene" til en kanskje lett overvektig mann fra en utvasket joggebukse var ikke direkte appellerende.

Nei nei! Det er mye lettere å smyge hånda ned i ei mjuk og fin joggebukse på en deilig mann enn å måtte kneppe opp ei dongeribukse først. ;o)

Hmm...

Synes du har vært kjempeflink som har startet på det har . Og dere er jo egentlig flinke begge to med tanke på at dere begge skal på kurs til høsten. Lykke til!!!

Men en ting må jeg bare støtte deg i. Det er trist at han ikke går i annet enn joggebukse. Helt enig, så er det ikke særlig sexy, når han går i den hele tiden. Og jeg tror for deres begge del at det kunne vært bra om han gikk i noe annet.

Det finnes alltid noe tøy som passer alle kroppstyper. Og det finnes mye tøy som er mer sexy enn joggebukser. Pluss at når man får tilbakemeldinger på at man tar seg godt ut, så skinner man mye mer selv også. Noe som igjen fører til at man gjerne vil fortsette å ta seg godt ut, gjerne prøve å ta seg enda bedre ut. En positiv sirkel.

Ellers er jeg faktisk litt motstaner av joggebukser og kosedresser hjemme.... Hvertfall om det blir for ofte. Men av og til er det jo litt kjekt også... man kommer lettere til godsakene om mannen har joggebukse på... ;-)

Man kan da godt være sexy i joggebukse? Det sitter da ikke i klærne, men mer som en egenskap og utstråling ved personen og kroppen, synes jeg.

Annonse

ja, det har jeg tenkt på- og jeg vet at han ikke føler seg vel- det sier han selv.

Har foreslått flere turer og pga barn er det ikke bestandig like greit å få til.

Er ofte ute på tur hele familien, men det blir liksom ikke trim- i lang periode var var de sønnen min og han i svømmehalen min 1 g pr uke, men det er det flere månder siden.

Han er nemlig der at det gjør han ingenting å vise seg, men jeg hater å gå på slike steder som man må gå i badetøy.

Jeg får bare fortsette og støtte han - vise han at jeg er glad i han.

Kjøp dere sykler da vel, og ta en lang tur med nistepakke. :) Noe sunt og godt.. masse oppskjært frukt, melon og jordbær.. Mmmm... jeg går tur med barn på 3 år. Setter han i vogna og tråkker som bare f, småløper litt. jeg blir utslitt og gutten min ler seg ahlvt i hjæl :) og roper "løp mer", så han holder mor i farta.. Hvor gammel er barnet ditt da?

Fortell ham hvor kjekk han er i de andre klærne. Vis ham klart hvor mye du setter pris på det som faktisk funker, og ikke gi noe særlig oppmerksomhet når han kommer med joggebuksa. Da blir han "trenet" til at å ha på seg de bra tingene...det betyr veldig bra ting for ham, fra deg...f.eks. et tungekyss, et sexy blikk...u know ;)

Vi har blitt enige om at vi skal støtte og hjelpe hverandre.

At vi skal gå i slike klær inne .

Gå i jogge klær er vel og bra det, men ikke hver dag hele tiden.

Det er jo koselig å ha på seg noe annet også og pynte seg litt for hverandre.

Tror også (merker det selv og vet om flere andre som sier det) at humøret blir bedre når man har på seg litt annet inni mellom.

"Vi er blitt enige..."

Dere er kanskje ikke så enige som du tror.

;-)

Kanskje dette er for mye din greie som han føler seg presset til å si ja og ha til.

Livsstilsforandringer må komme fra innsiden. Det kan ikke framtvinges av den man bor sammen med.

Og hvordan skal han føle at du liker ham om du blir deppa bare av å se ham i joggebukse?

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...