Gå til innhold

Svimmelhet pga. analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest -varentain-

Hei! Jeg og kjæresten min har hatt analsex et par ganger nå, og vi liker det veldig godt. Problemet er at etter hver gang vi har hatt det (kanskje 3-4 ganger), så ender jeg opp med å bli veldig svimmel! Denne svimmelheten fortsetter i opptil 1 måned, og "slår inn" hver gang jeg legger meg ned/reiser meg, snur brått på hodet eller ser i gulvet/i taket eller bare snur meg i senga. Jeg tror det er popluært kalt "virus på balansenerven". Dette er veldig plagsomt, og det er nesten så jeg ikke vil ha analsex mer fordi jeg vet jeg kommer til å ende opp med denne svimmelheten igjen... Er dette vanlig, og er det evt noe vi kan gjøre for at det ikke skal skje? Bortsett fra dette er analsexen veldig bra og gjør aldri vondt. På forhånd takk for svar! =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305632-svimmelhet-pga-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Å ha virus på balansenerven er en alvorlig diagnose, og neppe det du lider av ved litt svimmelhet. Jeg har bekjente som ikke har fungert på noe vis og som har vært sykmeldt i nesten et år på grunn av diagnosen.

Forøvrig har jeg lite å bidra med når det gjelder svimmelheten din, dessverre...

• 2 uker senere...

Tvilsomt at det er virus på balansenerven. Minner mer om krystaller. Man har noen krystaller der inne i øret og om de løsner og kommer litt ut av der de hører hjemme, får du de nevnte symptonene.

Hadde det selv og fikk fjernet det med å bruke Epleys manøver. Søkte det opp på nettet og gjorde øvelsene selv, med hjelp av kjæresten. Ikke vært plaget av dette i ettertid.

Første gang eg fikk det, var i forbindelse med ei uke oppe hos kjæresten min. Ingen analsex, men masse sex likevel. Om det var det som utløste det, eller at jeg satt med hodet mot veggen i flyet og sov, eller bare var helt tilfeldig, vet jeg ikke, men svimmel var jeg likevl morgenen etter at jeg var kommet hjem.

Legen min kunne konstantere hva det var, men hadde ingen råd om hvordan det skulle kunne kureres. Heller ikke fysioterapauten. Men som sagt, Epleys manøver funker. Bør vel helst få en lege eller fysiterapaut som kjenner til dette til å utføre det, men det gikk helt fint for meg på egenhånd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...