Gå til innhold

Han er altfor opptatt av meg

Anbefalte innlegg

Gjest gjøre hva?

Har fått meg ny kjæreste og han er helt opphengt i at jeg skal ha det bra, særlig viktig seksuelt. Han er særlig opptatt av at jeg skal få orgasme, noe jeg sjelden får, så jeg har prøvd å si til han at han ikke skal tenke så mye på det, men at vi heller kan kose og så hvis han vil få orgasme må han bare gjøre det og ikke bry seg sånn om at jeg også skal ha det.. Han har nemlig aldri fått orgasme når vi er sammen selv om vi i det siste har hatt mye sex! Synes dette er litt rart, og vil at ha skal nyte sex med meg selv om jeg ikke alltid får orgasme! Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/305645-han-er-altfor-opptatt-av-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...