Gå til innhold

pustestans i natt,har noen opplevd liknende?

Anbefalte innlegg

Nibinuriel

Hadde en skikkelig ubehagelig opplevelse i natt, eller tre for å være helt eksakt. Bråvåknet og måtte gispe etter luft. Fikk ikke inn luft liksom. Kjentes ut som om hele systemet mitt rett og slett hadde stoppet opp. Etter tredje gangen sto jeg opp. Turte ikke å sove videre. Jeg er 27 år og vil helst ikke dø i søvne riktig ennå... I følge min svært vare samboer har jeg snorket tre ynkelige små snork på de to årene vi har vært sammen og er ellers stille... Har hatt litt ujevn hjerterytme den siste uka, men når jeg var hos legen slo hjertet mitt selvfølgelig normalt de 30 sekundene han lyttet på meg og han sa en slik urytme som jeg beskrev sjelden er farlig, men nå er jeg ganske redd etter det som skjedde i natt. Vi alikevel helst ikke ringe legen, fordi jeg var der for bare noen dager siden og han sa det var trygt... Føler meg så pysete akkurat nå, men det var veldig ekkelt... Går forrøvrig på en lavkalori OG lavkarbo diett for tiden, så jeg er i ketose, men vet ikke om det har noe med det å gjøre...

Håper noen kan svare på dette... tør nesten ikke legge meg jeg nå...

Fortsetter under...

bare legge til en liten opplysning... Det er neppe søvnapne ettersom dette oppstår kun i forbindelse med snorking om jeg ikke totalt har misforstått... Jeg snorker ihvertfall ikke i følge samboeren min som våkner svært lett.

trenger ikke nødvendigvis snorke..

Jeg har pustestans, søvnapne, men snorker ikke.

Gjest soulshine

Dette har jeg selv opplevd et par ganger og jeg tror ikke det er noe og bekymre seg for selv om det oppleves svært ubehagelig. Men det er bedre og oppsøke lege igjen enn og gå rundt og engste seg hele tiden. Det fører jo ofte til at man kan få litt urolig hjerte også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...